Bayram Temizliği ve Dahası

Dün her zamanki gibi doğayla içice cumartesisi değil bildiğiniz evin neredinden dip bucak girsem de buram buram deterjan ve sirke koksun günüydü :)
tamam o kadar değil belki ama kendi adıma evin yarısı tamamdır :) bir de menekşelerimi bakımdan geçirdim ev içi çiçeklerimi bir düzenledim gene bunlarla oynamayı çok seviyorum şahsen :)



Haftasonu bitmesi gereken projelerden birini sabah beridir bitirdiğimden dolayı bloğa konu açarak kendimi ödüllendirmek istedim bu nasıl bir ödül bilemedim ama mutlu hissettiriyor oralarda biryerlerde birileriyle paylaşmak güzel şeyleri hoş.Ha hep güzel şeyler paylaşmıyorum belki bunun için epey çaba harcıyor olsam da hayat ne yazık ki toz pembe değil ama hepten de gri değil :)
Dün akşam o yorgunluğa rağmen gelen şevk ile bir sepete başladım bakalım ne olur sonucu ama başladık bakalım oğlanın uykusu gelmese biterdi de olsun ben de dinlenmiş oldum :)
fotoğrafta oğlumla seçtiğimiz deseni görüyorsunuz elimdeki epeydir tekrar yaptırmak istiyordum bi çeşit doğumgünü hediyesi oldu zaten böyle manyak amaçlarım var yaşlanmayla ilgili 35 olunca da kulağıma bir delik daha açtırmayı planlıyorum ne şeker di mi :)


kına deseni seçimim zihnimde hep aynı şarkıyı döndürüyor çok severim hadi siz de bir dinleyin 



bir kitap daha rafa çıkmaya hak kazandı bu hafta :) eğlenceli bir kitaptı hoş bir aşk hikayesi ve de arkadaşlık ,kızların böyle kız arkadaşlara ve de böyle sevgililere ihtiyacı var özü değer vermek ve veridğiniz değerin bir çok bencilce duygunuzun üzerine çıkması diyebilirim bende uyandırdığı duygu buydu :) 


düzenleme yapıldıktan sonra tophaneyi akşam ışıklarıyla görmemiştim çok hoş olmuş her ne kadar gün ışığında çok ta restore edilmiş gibi durmasa da sonuçta bakım yapılmış şehrin tarihi şeklinde yaklaşınca çok hoş olmuş.Eski tinerci ve de bilumun kötülüğün mekanı olan bölge artık daha bir nezih boztepedeki seyir terasları gibi oldu :) Bursaya hayırlı olmasını umarım :) ve oradaki çay ocaklarına  


bugün sınava girecek gençlere Allah yardımcı olsun inşallah haklarında hayırlısı olsun çok zor bir psikoloji sınav aşaması da seçim aşaması da ,umarım herkes haklarında hayırlı olan ve de severek yapacakları mesleklere yönlenirler ...











Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar