Motif Etkinlik 3. ay paketim

henüz 2. ayım gelmedi ama zaten ben de ikinci ayı henüz yollamadım gerçi bir aydır duruyor köşede turşusunu kurdum sanki arabaya kadar indirdim bir gün inşallah postanede sıra olmadığında bir güzel yollayacağım elif ablama bir tebessüm olurum belki yüzüne...

bu paketi bana sevgili neslihanım yollamış bloğuna buradan ulaşabilirsiniz.
instagram falan gezmek isterseniz aramanız gerek şimdi o kadar link atamayacağım :P


evet evet bu bir motif etkinliği :)


kelebekleri en bi çok sevdiğimi söylemiş miydim anımsamıyorum ama ayraç süper oldu


bu da baykuş ailemiz amma velakin babakuş neden yokmuş ufaklık isyanlarda :) iş başa düştü bir tane babakuş yapmamız lazım şimdi 


3. ay motiflerini örüyor olmam lazım benim de bu etkinlikte amma velakin hem de nesliye fekat ben renkli işler peşindeyim neden çünkü çooooooooook renk lazım :)

sevgi duyun saygı duyun hoşgörü gösterin ...









Yorumlar

Popüler Yayınlar