Örgücü Ninemden Rengarenk Sevgisi Geldi

Yıl 2008-2009 artık forum yöneticiliklerinden sıkılıp kendimi blogger dünyasına ve içimde gizli saklı hobi heveslerine yeni teslim etmişim :)
O zaman tanıştık canım neşe annemle namı diğer örgücünine  şu sıralar çok aktif olmasa da bloğu ki ben de o zamanlar kullandığım bloğu kapadım okuyucuya o ayrı bazen bazı dönemleri kapayıp yeni sayfalar açmak gerekiyor :)
O zamanlar aynı denizin karşı kıyılarında olmamıza rağmen yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyordu yolum düştükçe ziyaret ettim neşe annemi amma velakin hayat telaşesi ve de hayat sınavlarımız biraz uzaklaştırmıştı bizi hem bloglarımızdan, hem birbirimizden fakat gönüllerimiz hiiiç uzaklaşmadı oldukları yerden gönlümdeki yerine çok az insan çıkabilir neşe annemin inşallah kısmet olursa şu ramazanı atlatalık da bir çayını içmeye daha gidelim kapısına inaşallah
bu ara popüler olan sosyal medyadan birbirimizi takip eder birbirimizden haberdar olur olduk :) ben instagramda becerip yapamadığım şeylerin çekilişlerine katılıyorum geçen yıl mesele bu zamanlar wayuu örmek için ipler aldım fakat beceremeyip sofi örmüştüm :) allahım delilik dizboyu neyse efendim wayuu çekilişi yapınca bir arkadaş katılayım dedim benim de olsun meğerse neşe annem yapabiliyormuş bu çantadan ya :) bana ben örücem sana dedi yapma dedim ninem ben becerip öremedim yorma kendini yok bi desen seç yolla dedi ay nasıl utandım yaaa
bi insanı elinizde olan parmaklarınızdan dökülen şeyle mutlu edebilmek nasıl bir güzelliktir yaaa ve de çantam maceralı bir kargo yolculuğundan sonra elime nihayet ulaştı şimdi içerisine ben cepler dikeyim de bayramda kullanayım kısmetse :)
ve de kıyabilirsem tabii ki :)



şu emeğin güzelliğine bakar mısınız yaaa 
Cannnım neşe annem ellerine sağlık öperim parmaklarının heeeeer birinden 




Yorumlar

  1. gönlü geniş ninemm yaaa !! elleri dert görmesin.. her zamanki gibi muhteşemm ♥ güzel günlerde kullan canım benim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi yaaaa nasıl bir gönlü güzelliktir kiiii bana ve erkuta örmüş olduğu oyuncaklardan bahsetmiyorum bile :)

      Sil
  2. Ne kadar güzel ellerine emeğine gözlerine sağlık çok güzel olmuş güzel günlerde kullan canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Deeptone'den geldim, renklerin desenlerin güzelliğinde kendimi kaybedecektim az kalsın ;) Örgücünine'nin ellerine emeğine sağlık,iyi günlerde kullanın çantanızı.Çok çok güzel...

    YanıtlaSil
  4. çok güzelmiş.. İyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar