Kar Fırtınası

Bursaya henüz kar düşmedi en azından şehre uludağa beyaza büründü ama biz henüz soğuğunu çekmekle yetiniyoruz :)
Ama bu kar fırtınası adı verilmiş olan motifler ben kar telafuzuna başladım efendim ..


resimin videolu hem de Türkçe anlatımı var bu kadarını beklemiyordum ama popülerlik böyle birşey olsa gerek ilk motifi yaptıktan sonra baya baya seri moduna geçtim ben :)




motifi yaparken bir sırada 6 adet işaretleyiciye ihtiyaç duyuyorsunuz ben de daha evvel yaptıklarımdan ve plastik olanlardan yardım aldım ama endişe etmeyin ip de oluyor :)







motiflerden biri yaklaşık 22 cm oluyor epey göz doyuruyor yani 



model kendini krem ve mavi ile gösteriyor bence 







sizce de öyle değil mi :) 

bol renkli kalın efendim sevgiler...



Yorumlar

  1. Çok güzel görünüyor emeğinize sağlık :) Buranın da soğuğu yetiyor :D

    YanıtlaSil
  2. Ellerine gözlerine sağlık çok güzel olmuş 😊canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sık yazamıyorum am ayorum görünce ne mutlu oluyorum ki ben :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar