İşler Güçler

Takıntı yapıp bıdık bıdık ördüğüm sofiler var ya heh işte onlardan kalan yumacıklarla da bir işe başladım nedeeeen çünkü ip çok güzel kalan da kıymetli :)


Gonca arkadaşımın hediye sepetçikte biriktirdim kalanları :)



yanımda olanlarla parklarda motif  örmelee devam sorun makassız olmaz kuzular yaa :)


artıyor günden güne daha çoook yapıcam toplamda 3 hırka çıkacak bu ipçiklerden :)

modelin adını sosyal medyada arkadaşlar jetsosyete hırkası koymuşlar ben izlemiyorum ama diziyi izleyenler bu hırkayı gülsebirselin sırtında görmüş motifçi hatunlar da durur mu başladılar örmeye eh biz de az kıskanç değiliz neyimiz eksik öreriz dedik başladık tabii :)

Kendime bir şablon bile çıkardım buraya da atayım örmek isteyen olursa fikir olsun 




hırka da bu böyle bişey 



Ayyyy anam bana fenalık gelir öremem len böle şeyler derseniz de buyrun şuraya linkini koyayım satın alıverin rahat rahat :) 

oturup üç günde örer giyersiniz ya hadi bakalım sevgiler :)






Yorumlar

Popüler Yayınlar