Penye İp Maceram ve Yine Sophiesuniverse

Bu örneğe başladığımda aşık oldum ve hala aşığım çok seviyorum kendisini
şimdi de elimdeki ribbon iple başladım tığ numaramı bilmiyorum aldım tuttum heh bunla rahat çrülüyormuş dedim ördüm uyduruk yani başlangıç
ipimi hobfy dan aldığım kek iplere hediye olarak göndermişti satıcı bu arada tavsiye ederim Türkiyede üretilen ipler baylıyorum hepsine :) ama örerken şöyle bir sorunla karşılaştım ki bu ipi satmıyorlarmış sadece siparişlere hediye olarak yolluyorlarmış doğal olarak ip bitti ve devamını getirmek için uydurmak zorunda kaldım :)




büyüklüğü anlatabilek için elimle çektim bazı fotoğrafları bir karışım yaklaşık 22 cm :)


şu aşamada daha 72 cm e ulaştı bile



bir avuç çiçek 


normal iple ördüğüm evre ile ribbonla ördüğüm arasındaki boyut farkı :)


şu aşamada köşeden köşeye 110 cm oldu örnek 



bu örneğe o kadar sardım ki artık şu aşamalar için video ya da herhangi bir direktife ihtiyaç bile duymuyorum :)


bunu paspas yapmak amacıyla başladım ama o kadar emek verince kıyamadım pencere önüne örgü ördüğüm koltuğuma örtü yaptım 

yani nihayetinde örgü bir tahtım oldu :) 




bu ipe bayıldım örmesi çok keyifli şundan gelecek siparişleri kabul edeceğim çok keyifli örmesi ama çok çok keyifli hem de :) 




bu da mavi tonlarında başladığım sonunda kesin paspas yaparım dediğim proje zira desenli yapmıyorum farklı tonlarda yapıp motifleri birleştirerek altına da kaymaz dikip paspası tamamlıcam : )
bu maceranın sonunu da yakın zamanda görürüz inşallah :) 
bundan da sipariş alıcam dediğim gibi bu iple örmek çok hoşuma gitti penye ip değil değişik bu :) sevdim tavsiye de ediyorum benzer ipler de buldum daha ne olsun :)

sevgiyle kalın birşeyleri sevin ve emek verin dünya sevgi hatırına dönüyor unutmayın 














Yorumlar

Popüler Yayınlar