sıcak İnternetim sıcak sıcaaak

Hele bakın hele kim geldi :)
27 aralıkta yapmış olduğum iki sokak yukarıya doğru olan adres değişikliği talebim koooca büyükşehrin göbeğinde 17 ocağı buldu an itibari ile internetim açılmış bulunmakta yurtta ve yavru vatanımda kutlamalara başlanabilir :)
Neler biriktirdim neler yazmak için ama bunlardan bir güzel haber vereyim sizleri bir dolaşayım neler kaçırmışım bakayım nasılsa artık burdayım bol bol yazarım inşallah .
filografide ihtisas grubuna kabulüm yapıldı normalde dönem arasında olmayan birşey ve bu beni çok mutlu etti bunun anlamı şu ki benim bu işteki yeteneğim tescillenmiş oldu :)
yazın başında yapılacak olan sergiye ürün çıkartabileceğim ve daha bir yıl olmadan sergileneck kalitede iş başarmışım kendimle gurur duyuyorum :) siz de duyun diye paylaştım :) bu arada işler kesat denir ya öyle bizim inşaat piyasası çok durgun ama filografide siparişlerim artıyor bu güzel birşey kafayı yemiyorum en azından :)
Şuncağızı da ben çizdim tasarladım ve neticelendirdim bakalım onun sahibi kim olucak


önce takta üzerine kalemle aklımdakini karaladım 

sonra kumaş ile kapladım kadife ve parlak yeşil bir parçam vardı artık kumaş parçası 


öncesinde karaladığım deseni taramıştım üzerine koydum ve çakmaya başladım çivilerimi

sonra tellerini sardım tüm çivilerin 


parıltılı taşlarımızla mücevher işçiliğimizi de yapınca oldu mu sana süslü püslü bir kaftan küçük tahtada çalışmak çok çok zormuş bunu da tecrübe etmiş oldum :)



Haydi ben sizleri keşfe çıkayım :)
buralardayım görüşürüz :)


Yorumlar

  1. gözünüz aydın...tebrik ederim...kaftan harika..elinize sağlık...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Güzel görünüyor elinize sağlık, internet alakalı bu sorunlar çok can sıkıcı, adres değişikliği, servis bekleme insanı çileden çıkarıyor. O halde hoşgeldiniz

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun internetin :)

    Çok cici bir şey olmuş bu kaftan :)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy süper olmuş elinize sağlık valla

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Çok ama çok şirin olmuş. Eline, emeğine sağlık. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Elinize emeğinize sağlık emek verilen her şey çok güzel oluyor çok sevimli kaftan olmuş.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim bu tonu ben de sevdim

    YanıtlaSil
  10. harika olmuş çok beğendim.ellerinize sağlık.gelsin devamı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😍 bir iki farklı kaftan fikrim daha var bakalım

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar