Diktim Giydim Serisine Devam





sabah minik fotoğrafçımın gözünden olunca çekim açı bir yukardan bakarmışım gibi olmuş ama olsun 

Bugün yanlış anlaşıldım çok çok değer verdiğim bir insan tarafından ve bu sebepten üzüldüğüm bir gün 
ve özür diledim bu aşamadan sonra daha fazla yapabileceğim pek birşey de yok 
art niyet taşımadan ve hatta o şekilde bir değerlendirme kriterinin dahi olduğunu bilmediğim bir sebepten çok çok ama çooook da hatalıyım sayılmamalı diye düşünüyorum 

insanlar bilmedikleri yerden sınava tabi tutulmamalılar benim kanımca
ama tabii ki bunlar benim düşüncelerim 
ve herkesin algısı kendi duygu düşünce ve öğretileri süzgeçinden oluyor 

bakalım zaman ne gösterecek hayırlısı olsun 

bu diktiğimde kalıbım yok kıyafeti koydum giriştim makasla pantolon denememe oranla daha da memnun kaldım şahsen :)

neyse bir tatil geçirelim bakalım sevgilerle blog canlarım 


Yorumlar

  1. Çok güzel yapmışsınız. Elinize emeğinize sağlık. İnşallah sizi yanlış anlayan kişiyle aranız düzelir . İyi tatiller. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hayırlısı olsun ama sakin kafayla düşününce ben egosunu okşadıkça devam edecek bir ilişki istemiyorum hayatımda

      Sil
  2. Bazen insanın aklının ucuna dahi gelmeyen şeylerin anlaşılması çok üzücü oluyor. Umarım tatlıya bağlanır.

    Çok cici olmuş blüz, güle güle giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah handanın hayırlısı olsun sen bile içindesin olayın 🙈🙈🙈 ama o derece saçma kiii

      Sil
    2. Hadi yaaa, ben ne arıyorum olayda, bak iyice merak ettim şimdi.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar