Bir Garip Evcil Hayvan :)

Gece yine sarmışım kriminal bir dizi seyredip motif örüyorum 3 5 dakika zihnimi boşaltmaya çalışıyorum yani çıt çıt çıt sesler geliyor sonunda kalktım takıldım bir kere ...
kriminal bir vaka bekliyorken pencerenin gizemli bir şekilde çarpması ya da kilerden kavanoz yuvarlanması falan sen tut bu çekirge çık .
Olayın normalliğe kızdım tabi doğal olarak ve boş su bardağını kapayıverdim üzerine çıt çıt ları durdu tabi
Ertesi sabah oğlan anneee besleyelim mi noluuur evcil havanımız olsun buuu hem tüyü de yooook
garibim anasının tüye alerjisi olduğundan çok sevsem de kedi bakamıyoruz iyi dedim 1 gün bakalım ama yabani hayvan evde ölür serbest bırakmallıyız sonraısnda
tamam dedi ve bir günlük çekirgeçimizin evimizdeki yaşamını konforlu hale getirmek için elimizden geleni yaptık
yaprağa su doldurup önüne koyduk minnak yapraklı ot da verdim ve yemesini inceledik ne kadar da şirin yiyor :)

bu macerayı da bu sabah itibariyle bitirmiş olduk çünkü camın dışındaki saksılara bırakıverdik çekirgemizi :)



böyle besledik :)


gözgöze dakikalar :)



arada akşamları sarıyorum :)




kendinize güzel bakın sevgili blogger dostlarımız

Yorumlar

  1. Biz de bir ara salyangoz bakmıştık ama kaçtılar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz serbest bıraktır terkedilmeyi gönlümüz kaldırmazdı 🤣🤣

      Sil
  2. Ne ilginç canlılar var.yalniz gözgöze bakmaları çok tatlı görünüyor .

    YanıtlaSil
  3. Eğlenceli hikayenizin devamı gelecektir.

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlıymış :) 1 günlük çekirge anneliği ..

    YanıtlaSil
  5. en sevimli hali bence bardağın içindeki hali.. açıkta durursa benden uzakta dursun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum ege yolunda dev boyutlardakilerin rahatsızlığı çokçaydı

      Sil
  6. böyle bir şeyi valla ilk defa sizde gördüm hihihi. sempatik çekirgeymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı bir yemek yiyişi vardı yaaa bayıldık 😊

      Sil
  7. Bence gelir o kadar sevmişiz di mii 🤗

    YanıtlaSil
  8. bayağı da büyükmüş mübarek...

    YanıtlaSil
  9. evet bizim memlekete göre hele çok büyükler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar