Haftanın Karışık Özeti


Bu hafta yinebir bina bakmaya yarım saatlik iiiş denilen bir iş için gemliğe gittik oğlumla yine başımıza neler neler geldi 5 yıl önce son patronumla karşılaştık manyak tesadüfler ve sonra mı instagrama denizli fotoğraf koyduk alem bizi keyifte görsün diye 😎
Çünkü sosyal medya ne demekti hayat hep bize güzel penceresiydi 🤣


Gemlikte bu çiçeği beğendik, bi parça yanımıza aldık belki köklenir çok güzel kokuyordu


Cam önümüzde semizotu saksısında karpuz büyümüş yetişirmi soğuklardan önce 


Yeni bir çivi macerasına daha başladım bakalım nasıl olacak

Cumartesi yine tahtalı köye gittik incik boncuk işlerine yardım ederken ben eşim de bahçe işlerine yardım ediyor
Bu köyde düğün meşakkatli iş
Hatunlar boncuk işli şalvar üzerine böyle süslü şeyler giyitorlar dikimi zevkli incik boncuk işledim 3 üst kıyafet 🤗




Mankende fotoğrafını da çektim işlemelerimin 😊



Bu elbisede de emeğim var çok tatlı oldu provası daha yapılmadığından yaka kısmı bitmedi


Trabzon üzümleri olgunlaşmaya başladı sonbahar yaklaşıyor demektir bu 🤗

Bu değişik bir cins baya renk almış bu 


Böğürtlenler desen sonbaharı getirmiş bile


Azcık da taze fındık topladım yine tadımlık 😍 çok seviyorum çünküm


Bu da hamam için büstiyer geline dantellerinin yerleşim tasarımı bana ait bu kez nasıl olmuş :) 
Burda evlenmek zor yaaa
Söz
Nişan 
Esvab gecesi
Hamam
Kına gecesi
Düğün
Hepsine ayrı kıyafet 
Evlilik zor zanaat 😊

Güzel haftasonları blogcanlar 🤗

Yorumlar

  1. ha haaaa güzel şeyler yaaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Hamam için bustiyer 🙄ilk duydum .Evlenmek zaten zor birde masraf üstüne masraf🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelin hamamı diye bi eğlence yapıyorlar özel kıyafetlerle yine 🤗

      Sil
  3. Harikaymış ya üzümler, böğürtlenler hepsini de içmesine bayılırım :) çok şanslısınız.

    YanıtlaSil
  4. Ben karpuzu hiç ekmiş olamam 🙈 ama kısmet 🤗

    YanıtlaSil
  5. Ayy düğün yapmamış biri olarak daha okurken içim daraldı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar