30 Ağustos Zafer Bayramı Karması


Zafer bayramımız kutlu olsun.
unutmamak unutturmamak gerekir .
ortak değerler önemli 



cismen değil ama fikirlerin özümsenip devam ettirilmesi çok önemli 



dün akşam bunu çakmaya başladım bitti 
bugün sarabilirsem yarın bursaya sevdiğim bi yazar geliyor ona hediye edeceğim kelt düğümü yaptım :) biraz kolaya kaçtım aşk düğümünü yapmak isterdim ama o kadar vaktim yoktu o sebekle sonsuz birliktelik sembolnü yaptım 
lacivert kitabındaki esas oğlanımız kelt kökenli ki ben bu kitabı okumadan öncesinden de kelt efsaneleriyle içli dışlı milyon kitap okumuşumdur (milyon tane benim abartma amaçlı kullandığım kalıp genelde milyon tane olmaz :)



dün akşam oğlanın saçları biraz kırptım 
bu kaçıncı saç kesişim bilemiyorum ama küçükkenden beridir pes dedim kuaföre götürmektten çok kötü oluyor çocuğa bana kuaföre kuaförün yardımcısına sokaktan geçenlere ciddi işkence olay 
evde ben kesiyorum bu kez modelli istedi 
önleri üstleri az uzun bıraktım sabah tarıyor :P




bu sabah erken kalktı erken çıktık evden erken işbaşı yaptık şu tarz çalışmaya çalışıyorum ofiste küçük bir odada küçük bir çocukla çalışmak hiç kolay değil 

ama bu günler de kıymetli bu cümleyi aklımda tutmaya çalışıyorum bazen unutorum insanlık hali 
napcaz



Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar