Okuyor olma yolunda

İtiraf ediyorum Türk macera yazarlarına biraz mesafeliyim ilk denemelerimde kitaplarla bir olamayınca o macerayı almayınca bırakmıştım denemeyi gözüm kapalı yabancı yazarları denerken Türklere mesafeli davranıyor olmam geçen düşünürken üzdü beni 
yani iyi yok demek bahane değil deneyip bulmalıyım öyle değil mi ?
geçen hafta kütüphanede raflar arasında karmaşık dizilimde gezerken dikkatimi çekti kitabın ismi arkasına baktım aldım gitti ve bir hafta geçmeden bitti bir hafta sürdü çünkü aynı anda başka birkaç kitap daha okudum :)



Kitabı beğendim bugün iade ederken yazarın başka bir kitabını daha arayıp buldum sanırım tüm diğer kitaplarını okuyacağım 


bu kitabı da pazar günkü ruh halimle ödünç aldım gülten ablanın raftan okudum o da aynı anda bitti


aynı pazar günü hurda pazarında iki saat geçirdik ben bu kitapları aldım toplam 10 tl ye 
abi 5 verim desem hepsine onu bile kabul edecekmiş gibilerdi en kıymetsiz o pazarda kitaplardı sanırım onlar adına üzücü benim adıma güzeldi :)

Çok uuzun zamandır ingilizce hikayeler okumamıştım 

hevesle başladım seviyemin altındaymış kitaplar ama olsun lisedeki baskı olmadan okumak çok daha fazla keyif verdi 
kaçırılan uçaktan kocası dahil diğer insanları kurtaran kadın bir başkanımız var bu kitapda mesela 


bu hemencek gibi bitti içinde üç tek yön tren yolculuğu yapan kişinin kısa hikayeleri var ve güzellerdi






bunu hala okuyorum çantamda 






buna başladım dün akşam cep kitapları tutmakta zorlanıyordum zaten baş parmağımdaki son problemle daha zor oldu ama okuyacağım hikaye ilgimi çekti 

ve evet elime yaptığım kınalama işlemini gösterme pozum bu :P



geçen haftanın okul özeti anne kalmelerim bitti galiba dedi 
aa nasıl dedim 
bunları gösterdi 
sanıyorum ki canı sıkıldıkça kalemleri açmış :)
 yapacak bişey yok böyle böyle alışacak değil mi ama okula :) 
hadi inşallah 


bugün 345 i iade ederken bunları aldım kütüphaneden deniz gurbetçilerini güz okuma şenliği kategorisi için aldım :)


ve şu kaktüs geçen yıl da bu kadardı haala bu kadar tamam ölmemiş olması belki başarı ama azcık büyümesi çoğalması falan gerekmez mi iidi :)


ondaki aynı kalabilme azminden istiyorum galiba 

sizler nasılsınız blog dostlarım 

Yorumlar

  1. cenk duymadım hiç. tess in kitabı bile yetermiş 10 tlye yanii :)

    YanıtlaSil
  2. Alışveriş bedavadan ucuz olmuş. Uçuş 345 bakayım. Belki de yeni boya kalemi almak için açmıştır:)

    YanıtlaSil
  3. Hiç macera okumuyorum ben, acaba okusam mı? Küçülen kalemler pek hoş imiş :) çok sevdim görüntülerini been :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biriktiriyorum her gün bi tanesi ufalıo, macera bildiğin yerlerde geçince daha keyifli oluo

      Sil
    2. annesi ilkokulda çok olur düşürürler kalemi onunda içi kırılır yada bilemez kalemin üstünde güçlerini denerler ucu kırlır derken normal erkutcuğum için Allah kolaylık versin size

      Sil
  4. nerden giriyoduk öbür blogunaaaa yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profilimde görünmüo mu 😥

      Sil
    2. doğru ya hıhım. okudum. çok şirin bir lise aşk hikayesi olcak gibi duruyoreee :)

      Sil
    3. Hadi şirin olsun bizim olsun

      Sil
  5. Listeme ekledim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. kalemleri görünce gülümsedim, o nasıl minnoşluk yav.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) şimdi de o kalemleri biriktiriyorum yeminle ev çöp ev olcak sonunda

      Sil
  7. Güzel ve içten bir paylaşım,Yüreğinize sağlık.Vaktiniz olursa sizi ve yorumu gören herkesi siteme ziyarete,beğenirseniz de takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takibe aldım en kısa sürede inceleyeceğim

      Sil
  8. cenki daha önce duymamıştım :)) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevilebilitesi var ikinci kitap bitmek üzre

      Sil
  9. çok dolu dolu bir yazı olmuş
    zevkler okudum

    YanıtlaSil
  10. Kına güzel olmuş. Kalemler bitti anne daha da güzel :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar