Yeni yıl planları


 Katı disiplinli planlar yapıp onlara uyabile biri hiç olamadım. Ruh haliödeki değişkenlikler yelpaze seçenekler gerektiriyor. 30 dan sonra insanın kendini tanıması bir yönden acı tabii 🙈

Kendime bu yelpaze seçwnekleri vermeye çalışıyorum bi işe elim gitmediğinde başka birşey yapayım istiyorum. 

Haftalık tamamlanacaklar listesi 3 madde mümkünse 6 7 madde yazmamı gerektiriyor mesela. Ama aralarında üçü bitiyor o da bir başarı neticede hedef haftada 3 tamamlanıştı değil mi. 

Tatilden sonraki ilk iş günü bugün oğlanla kargolarımı almaya gitmeliyiz yoksa geri yollancakmış 🙈

Bugünü alınması gerekenlere ayırdım yarını yollanması gerekenlere çarşamba işe gitmemiz gerekebilir. 

Ya da her an arayıp çağırabilirler o da bir seçenek. 

Pandemi içerisnde mümkün mertebe pandemiye inat keyifle yaşamaya ve yaşatmaya çalışıyorum. 

Çocukluğunu yasaklarla anımsaması hem de neyden sebep yasaklar, üzücü.. 

Bu yüzden oğluma verebileceğim kadarını vermeye çabalıyorum bakalım mevlam neylerse güzel eyler daha güzel günler muhakkak gelecek. 


Fotoğrafı dün çektim, elimdeki alize koton gold lar ve yarn art jeans leri topladım bu şekilde bir örtüye dönüştürmeye çalışıyorum. 

Tablo ise sipariş parmaklarım yettiğince sarıyorum bitecek inşallah bu hafta 🤗

Sevgiler blog dostlarım

Yorumlar

Popüler Yayınlar