Hayat Devam Ediyor


Ediyor mu? diyor insan gerçekten ediyor mu ?

Ediyor işte Büyük teyzemizi kaybettik , kayınvaldemin ablası bursadaki ailenin en büyüğü çok da severiz kendisini Allah rahmet eylesin.

Evet tüm hastalıklarını düşününce Allah merhamet etti diyor insnaın dili ama gönlü orda değil 

bir kızçesi iki küçük kız torunu kaldı geriye yadigar. Ebedi mekanına uğurladık sarıldım ağladık ve sonra akşam kalktık evimize geldik .


Haberi aldığımda çocuğu okula bırakmış ofisteydim , sonra duvarla üzerime geldi biraz ya da fazlaca geldi.

çıktım biraz yürümek iyi gelir dedim ya da insan yürürken ağladığında gözyaşlarının boğazında yumru olup nefesini kesmesi o kadar olmuyor 

 


Ofisim Heykelde olduğundan setbaşına doğru çıktım , Setbaşı köprüsünden baktığınızda Irgandi tarihi çarşılı köprüsü bu şekilde görünüyor.


Oradan Yeşil camii ve türbesine doğru ilerledim sabahın o saatinde orda iki turist kafileri olması şaşırtıcı değildi ama hava öyle buzzz esiyordu ki suratımda donan gözyaşlarıma garip garip bakmaları can sıkıcıydı 

yani birisi yolda yürüyerek ağlayamaz mı 

nolurdu yani ağlamakta bir sorun yok bence 


ordan daha evvel yaya geçmediğim bir kaç ara sokağa daldım zihnimdeki navigasyona göre Irgandiye çıkmam gerekiyordu ama tabii ki tutturamadım ve teee aşağısıdaki köprüden çıkıp ona doğru yukarı yürümem gerekti.

Çok senedir Bursada kaybolmamıştım :P


Saat nerdeyse 11 olmasına rağmen açık tek bir dükkan vardı sanırım sezonla ilgili ama ben daha evvel de kış günlerinde geçtim ordan hiç bu kadar kapalı görmedim o dükkanları 


Sonra oradan kayhan - uzun çarşı ve emirhanda bir çay molası verdim 

yoruldum üşüdüm ama iyi geldi insanın yüreğine oturan taşı ancak böyle öğütüp de sindiriyor belki de ya da bende bu biraz işe yarıyor.


zor bir gün oldu oğlanı okuldan alıp cenazeye gittik ardında taziye evine sonra eve döndük ama zor zamanlar

ve hep olduğu gibi geçip gidecek zamanlar

Allah ölümün de merhametlisini nasib etsin .

Dünyadaki ölümler bile merhametli olmayabiliyor ...

Allaha emanet olun blog komşularım 










Yorumlar

  1. başınız sagolsun ALLAH Rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  2. Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin. Derler ya ölümünde hayırlısını versin rabbim diye çok doğru bir sözmüş ölüm bu hayırlısı mu olur derdik gençken oluyormuş. Kimseye muhtaç olmadan en hayırlısı. Mekanı cennet olsun. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle bir damla su bile başkasının elinden üzücü 😓

      Sil
  3. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah. İnsan bazen kaybolabilmeli yaşadığı şehirde , ruhumuza iyi gelir bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen döneceğin köşebaşının ardında ne oldupunu bilmemek güzeldi 🤟

      Sil
  4. başın saolsun, gün boyu gözyaşlarını yani biz bile hissettik okurken.

    YanıtlaSil
  5. Başınız sağ olsun, hayat hiç bitmiyor geride kalanlar da gidenlerin yolunda her gün ilerliyor ama hayat yine de bitmiyor, dünyanın bile ömrü biçilmiş insanlara söz düşmüyor... Başınız sağ olsun tekrar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar