Selam


Mutfakta yenebilecek birşeyler pişirmem çok geç oldu şahsen 🙈
Çoğu yemeği Erkut doğduktan sonra öğrendim zira 3 öğünü de ofiste yediğim bir işte çalışıyordum, eşim de keza, evde çok nadir yemek pişiriyordum. 
Hele ki kek kurabiye çok çok daha sonra çünkü pişmiyorlardı 🤣🤣
Her konuda olduğu gibi bu konuda da bilenlere danışıp durdum ve en azından yenecek şeyler pişmeye başladı sunumluk değil belki amaaa kesinlikle tadımlık 🤗
 


Trabzonspor bayrağı görmek bana memlekette hissettiriyor. Futbol takımı tuttuğum yıllarda dahi trabzonspor taraftarı değildim ama bu bordo ve mavinin memleket hissine bağlanmasına engel olmuyor. Trabzonda bir kaç gün geçirmiş herkesten benzer yorumlar duydum, merkez meydanda gezeken çağbahçesinde oturmuş nenelerde forma dedelerde şapkası vardır o gün maç olmasa bile insanlar formayla gezer. 
Memleket demek sadece takım değil. 
Bu duyguyu bursada yaşamadım mesela Bursa şampiyon olduğu yıl bursadaydım ama değil çok başka burda bakış açısı belki daha kozmopolit diye emin değilim. 


Çocuğa şu pilleri bulcam diye kaç market gezdim biliyor musunuz, çünkü jiroskop kapacaklar. Çıktım markette pilleri çantaya şalla beraber tıkıştırayım derken şu açık olan yere bir düştüm. Elimle destek olsam da ayağımı ağrıttım, kırıladabilirdi verilmiş sadakam vardım, dahasını vermeli belaları def etmek lazım çevre bubi tuzağı gibi. 


Okulun ordaki fırına sığındım kendime elmalı kurabiye eşliğinde şay ısmarladım. 
Çocuğa aldığım kitapları önce ben okuyorum. Buna da bayıldım bir çoğuna bayılıyorum zaten, kimisi ise geridönüşüme gidiyor 😓


Eve gelince bir kahve koydum kızçemle karşılıklı içiverdik


Manzaralar bizim içün tabii 🙈
Annemin dediği zeytin ez koy tedavisiyke bu haldeydi ayak. 
Akşam da ağrıkesici sürüp yattım. 
Cuma güzel başladı yani sayılır 🙈. 
Perşembe akşamları araçları mahalle otoparkından çıkarıyoruz çünkü cuma sabah erkenden pazarcılar gelip pazar kuruyor. 
Dün okul çıkışı otoparka bıraktım ama planım kardeşim oğlana bakmaya gelecek ve ben de akşamki seminere gideceğim meslek odamızdaki. 
Kardeşim gelmeyince ben arabayı unuttum tabii🤣
Ah b12 bakmalı sana
Sabah aşağa indik dank etti kafama koştur koştur girdik alana adamlar tanıyor en azından simaen her hafta alışveriş yaptığımız insanlar çıkalım diye yer bırakmışlar arkamıza bile bakmadan kaçtık 🙈

Cumanız güzel geçsin 🙏

 

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun Allah acil şifalar versin. Hülya

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun, mutlu haftasonlarımız olsun!

    YanıtlaSil
  3. trabzonda hemen hemen herkes trabzonlu :) bursa öyle değil :D başka şehirler de öyle değil, belki güneydoğuda birkaç yer vardır ama haritanın çoğu trabzon gibi değil, trabzonda hiç diğerleri gibi değil :D ben de yarı trabzonluyum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle hiç biri benzemiyor :) kendine has

      Sil
  4. geçmiş olsun. onun dışında çok keyifliydi :)

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun
    Trabzonspor'un şampiyonluğu bizide mutlu ediyor
    #kayserispor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampiyonluk olarak diil de hani memleketi mi özledim sanki

      Sil
  6. Geçmiş olsun. Kitapları ilk sizin okumanız çok güzel :) En iyi kontrol şekli bu

    YanıtlaSil
  7. blogunu son yazıma koydum ciciş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum var mı diye bakmadan gelip bloğunu okumuşum yaa önceliğime bak sen

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar