Kaostan Ne Doğardı ?


Sömestr olunca çocukla biraz ev okul iş ev okul iş üçgeninden çıkmaya çabaladım.tabi tüm çabalarımız imkanlar dahilinde oluyor o kadar kolay değil yani 
bir akrabamıza gittik kalmaya oğlan kızlarla oyunlar oynayıp eğlenirken ben de hem bu kırkyama battaniyeyi yaptım hem de ablama abiyelerinde yardımcı oldum .değişiklik iyidir
insan kısır döngülerde bazen nefessiz kalıyor







çok sevdiğim bir arkadaşımın oğlu olacak anne baba inşaat mühendisi olunca bu kumaşları seçtim aslında çok var doğuma kendim kesip biçip ekleyecektim artık ne çıkarsa çıktığı kadar el emeği hediye neticese ama ablam al gel kız yapalım dedi 
bu hale getirmemiz iki saat civarı vaktimizi aldı ben bunu bir kaç ay yapacaktım :P


sonraki gün de çocuklarla filme gittim sömestr lara güzel filmler denk getirilmesi ticari olsa da çocuklara ayrı bir keyif 
Biz sonik 2 yi izledik ilk filmi evde izlemiştik ve çok beğenmiştik zaten ikinciye de baaayıldıkkk
kızıl pandadan iyiydi çok çok daha iyiydi benden söylemesi
ikilemde kalırsanız keisnlikle sonik izleyin :)


kızlarda yeşilin kızı anne serisi vardı ödünç aldım okuyacağım bir de şöyle bir kaç güpür parçası broş yapacağım sözde
sanki her kıyafetine broşlar ile gezen bir tipim ama işte bişiler yapmalıyım omzum beni öldürmeden örgü ve filografi yapamıyorum 
doktoru az daha bekleyip sadredeceğim 


dün de şöyle bişiy yaptık 
keçe sabun atölyesi diye çok çok keyif aldık öyle böyle değil 
doğal boyalı keçeleri iğneyle kuyu kazma usulü özel hazrılanmış yumuşak sabunlara tıkıştırıveriyorsunuz :)


oğlanın sabun desenlerinden biri sümüklü emoji adam bir açığı kapadı mor tenli yeşil sümüklü emoji eksikliğini :)


orda yumurtalar da vardı zamanımız yetmeyince onlardan yapamadı bir küçük set ayarlayıp eve alıp geldik 
şimdi yarısına o desen yapıyor yarısını da benimle paylaştı ben yapıcam 
bu keçe olayında şöyle bir artı varmış vücuttaki elektriği alıyormuş zira ben ayaklarımı toprağa gömsem üç günde atabileceğim elektrik depolamışım olmayınca olmuyor bazı şeyler ama bünye olmayanları kabullenebilecek ruh halinde olmayınca demek ki :)


ramazan bereketi diye bişey var umarım bereketlidir evleriniz ruhlarınız sevgiler

 

Yorumlar

  1. Harika tatil olmuş.Keçeli sabun ne ilginçmiş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel kullanınca eriyip gidiyormuş ama doğal yağlardan damlatıp yatak odasında faan koku olarak kullanma fikrini sevdim

      Sil
  2. he maşallah hiç boş durmuyon tatilde de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte tatil dendiğinde hiç durup pineklemek canlanmıyor bizim gözümüzde

      Sil
  3. Bebek örtüsü ayrı keçe sabunlar ayrı güzel tatil zaten çok güzel bişey ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar