Nisan Yağmurları


Bugün şehrin başka bir tepesindeki hastanede kontrolüm vardı 
çocuğu okuldan alınca oraya yollandık saat gelene kadar da gezelim diye düşündüm


mor salkımlar baharı getirmiş tek ihtiyaçları azıcık güneşin gün yüzü


O kadar soğuktu ki bir sokaktan acak yürüyebildik bir kafeye sığınmak durumunda kaldık zira ne çocuğu ne de kendimi hasta etme riskine girmek istemedim




bugün ayrıca motif etkinliğimizde 2. ay paketim elime ulaştı gelincik renklerinde seçtiğim motiflerim birikmeye devam ediyor :)



sevgili Zeynep imde anısı olan bu fincan artık benimle anılar biriktirmeye devam edecek kimbilir nerelerde


makasımla aşk yaşıyorum şahsen çok tatlı zarif kuğular
gerçi paketteki bir çok detayla aşk yaşıyorum o ayrı 
çiçeklerimizin dışını herkes kendi dönüyor ve istediği şekilde birleştiriyor bazen battaniye  diye başladığımız bir yol hırkaya çıkabiliyor :)

 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar