Geçip gideeen Zamanlarıııı Nerelerde bulsaaak

zamanı tüketiyorum  şu aralar ve bir şekilde ruh sağlığımı sağlam tutmaya ya da bir kafesin içerisinde delirmesine müsade edip kontrollü delilikle yola devam ediyorum .

Haziran doğumgünüm ve okulların kapanışı gibi harekerli anları barındırdı kendi içinde.
benim motifçi hatunlar ipler yollamışlar bana bir sürü 
oturduğum yerde örmeye çalışıyorum artık ne çıkarsa :) mavili olan bistüyer alttaki de şort olacak :)
yani bittiklerinde




bu hayal ettiğim kadar yumuşak olmadı o yüzden yarım kalan bir iş oldu bakalım belki başka bir şekilde hayat bulur daha sonra artık 



sevdiğim bir arkadaşımın bebeği olacak ve ona böyle bir hediye planladım yapmasını tabii ki ben tek halletmedim belki altından kalkardım ama bu kadar muntazam bir iş çıkmazdı kesinlikle ortaya 




evde tek çocuk mahallede arkadaş olmaması sebebiyle mümkün mertebe evde kalmamaya ve iş için bile olsa çıktığımda ona aradaş ya da anı biriktirebileceği güzergahlar bulmaya çaba harcıyorum .
bursayı hala keşfediyoruz bazı sokakları yeniden yeniden keşfediyoruz her gün başka bir farkındalık yaşayarak geçiyoruz bazen tekrar tekrar aynı sokaklardan 



üftade hazretlerinde mola verip limonatalarımızın keyfini çıkarırken başka şehirlerden gelen insanlarla sohbet edebiliyoruz mesela




ve kaleiçinin sokaklarında şu ara film çekimleri setlere rastlılyoruz Ata demirer film çekiyormuş 


doğum günümde toprağa attığım fesleğen tohumları çıktı gün yüzüne


günlerdir sabah gözümü başağrısı ile açıyorum 
deli gibi su içiyor ve en az 7 saat uyuyorum ama yine de migren ataklarının önüne geçemiyorum aile hekiminin yaz biriktirmesi lazım olur deyip bol bol yazdı .lazım olmaz inşallah ama cüzdanımda çantamın köşelerinde evde işte atölyede her köşede bulundurduğum mavi kurtarıcılarım 





nisan ve mayısta okuduğum kitaplar :) haziran daha az çok daha az ama yine de okumaya çaba gösteriyorum .


atölyemin şekilsiz yerleşiminde şı kısıma çiçeklerimi koymuştu apartman boşluğuna bakıyor bu kedicanlara yemek veriyordum sabahları ben masada çalışırken içeriye doğru ufak ufak yerleşiyorlar




karne günü hatırası da dursun şuracıkta 4 oldu artık canım oğlum 






ehliyetimi yenilemem gerekiyor artık bu sene sona gelmiş süresi ilk kez bir şeyin eskisine sahip olduğum için mutlu oldum şahsen 2006 yılı ehliyetine sahip olmak bana az harç ödetecekmiş hadi bugün de buna sevindik



 

Yorumlar

  1. Ay ehliyeti benim de yenilemem lâzım, 12 yıldır araba kullandığım yok ama :D
    Çocuklar evden çıkınca bir sürü şey öğreniyorlar, en iyisi sürekli bir yerlere gitmek.

    YanıtlaSil
  2. Ata Demirer filminin setlerine denk geliyorsunuz demek. Çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok keyifli oldu bir kaç gün denk geldik üst üste

      Sil
  3. ayol ehliyetini neden bu kadar geciktirdin ki yenilemeyi :) migren geçmiş olsun yaa :) ya neden deliriyon veya kontrollü deliriyon kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ilk çıktığında gittik kardeşimle sağlık raporu almaya aile hekimi senin gözlüğün var veremem dediydi küstüm olaya galiba

      Sil
  4. Di mi köşe başlarında kulaklıklı telaşlı tipler bi sürü alet edavat çıkıyo

    YanıtlaSil
  5. spama bakıyon demii, yorumlarımız bugünlerde spama düşüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi sürü yorum düşmüş spama gerçekten de

      Sil
  6. Merhabalar.
    Güç yetiremediğimiz olgulardan biri de zamandır. Bizler ne yaparsak yapalım o geçmeye devam ederken, bizleri de sona doğru götürmeye devam ediyor.
    Keyifli ve güzel bir zaman paylaşımıydı. Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Ayrıca Yüce Allah, sağlığımızı kaybetmeden mutlu sona ulaşmayı hepimize nasip eylesin.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiin umarım hepimiz için hayat sağlıkla ve huzurla akar sona doğru

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar