Ocak 31- bazen olmazlar Olumlar

Bir noktada felsefelerden birine inanırsam yapmak istemediğim ve bir şekilde hayır da diyemediğim bir işin negatif yükü altında ezildim bir kaç gündür. 
Atlatıyorum her şey geçer. 
Bir çok felsefik düşüncenin yanı sıra en sevdiklerimden biri de hiç bir şeyin kalıcı olmayıp değişecek olmasıdır. 
Yani felsefik düşünceler güzel şeyler örümcek adamın ağlarını atıp da tutunarak ilerleyebildiği gökdelenler misali kendi düşüncelerimizi ağlarla bağlayıp ilerlememizi sağlıyorlar bence. 
Offd çok derine daldım bir saniye bekleyin... 
Bir nefes vee yüzeye doğru yüzmeye devam 🤗
Bu hafta takip ettiğim bir örgücü köpek kazağı örneği atacağım demişti daha evvel 2   3 örneğini ördüğümden dedim bunu da öreyim azcık kalan kalın iplerim vardı. Bekledim epey ,başladım ama olmadı tam temiz bir anlatım yoktu veya ben anlayacak kafada değildim veya arkadaşımın köpeğine hediye öreceğimden ve yanımda ölçebileceğim bir model olmayışından dolayı



Olduramadım veeee söktüm 🙃 
Ah geliyoruz bir olmayışa daha 


Bu renkli iplerin kendiden bol renkli oluşlarını özellikle çok seviyorum
 bu kez ne örmek istediğimden pek emin değildim öylesine dümdüz bir kazak öreyim dedim
Kolu dahi kestim devam ettim ölçerken aa yakası düşüyo dedim ilmek alıp ayrıyetten yaka ördüm. 
Bilin bakalım ne yaka acaip güzel mükemmel oldu hatta. Ama ortada çok büyük bir hatam vardı ve farkettiğimde görmezden gelebileceğim öyle iki üç ilmek atlama gibi de değildi 🙃
Yakadan örüyorsanııız aklınızda olsun her sırada artırma yapmayın 🙈 ben yaptım olmuyor 😜


En iyi bildiğim kısma tığla motiflere dön dedim kendime 🙃

Bilin ne oldu sonra



Çok tatlı göründüler gözümeee 😍

Öyle değiller mi nihayetinde ne olurlar bilmiyorum ama bayram şekeri gibi pozitif rengarenk bir enerji yüklüyorlar bana... 

Hani o hayır demeyişten kaynaklı enerji kaybı vardı ya azalıyor sanki

Bir kaç hafta önce ablam bana bu menekşeyi vermek istedi ama gidişimde kendi çiçeklerimi ona götüreceğimi düşündüğümüzde saçma olur dedik ordan oraya menekşe taşımak.

 Sonra bir arkadaş bana menekşeleri sevdiğini söyledi böylece bu menekşe kendisine bir yuva bulmuş oldu annesine doğru yola çıktı 




Ben bu yazıyı yoğururken zihnimde dışarda kar yağıyordu ve ben yazıyı bitirene kadar durdu. Çok nazlı bu sene kar, hakkımızda hayırlısı olsun. 
Bugün dışarda yemek durumunda kaldık, yemek yediğimiz mekandan kalkarken masada bize getirilen ekmekleri sarıp aldık, masadaki ergen kızçelerimize ve de oğluma bunu neden yaptığımızı anlattık. 
En azından denedik ne kadar anlaşılır olabildik bilmiyorum ama 
Su ayakizi mevzusunu çocuklarımıza ilkokulda öğretmeleri gerekiyor 3 basamaklı sayıları bilmeseler de olur ama su önemli, kar bu kadar nazlanırken bizim o 3 dilim ekmeğin masamıza gelene kadar ne kadar kaliteli içilebilir suya malolduğunu bilmeleri gerekiyor 😓

Sevgiyle kalın 🤗

 

Yorumlar

  1. örgücü teyzeee mi oldun seeen :)

    YanıtlaSil
  2. Ayyy motifler çok cici görünüyor. Bu ara böyle motifli şeyler çok moda. Ben de denedim yapmayı ama becermedim. Annem el attı sağ olsun tatlı bir çanta ördük o motiflerden. Ayakizi mevzusu ilkokulda öğretiliyor aslında. Ama çocukların bunları anlamaları biraz daha ilerleyen seneleri bulabiliyor. Hatta bununla ilgili testler çözdürülüp durumu anlatıyoruz ama bunu anlamaları ortaokulda oluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapabilirsin pes etme :) o motif olmamışsa kendine uyabilecek başka bir türü muhakkak vardır doğru zamanda seni bekliyor bence :) umarım bilinç oluşturmaya yetecek kadar çabalıyoruzdur her kanadında toplumun
      ayakizimiz mühim

      Sil
  3. Renkler çok güzeel.
    Bir sıkıntı olduğunda ben de öyle düşünüyorum bu da geçecek nasılsa diye ama yine de insan o an kötü hissediyor. Sorununuz her neyse bir an önce geçer umarım ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, teşekkür ederim 🤗 o an zor ama geçiyor

      Sil
  4. yarın yokmuşçasına yaşama anlayışının yankısı

    YanıtlaSil
  5. Çocuklara ne güzel örnek olmuşsunuz. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.
    Mevsim kış, kadınlarımızın ellerinde hep örgü yünleri ve şişler var. Size kolay gelsin. Renkler çok güzeldi.
    Selam ve saygı ile.

    YanıtlaSil
  7. ben bu kadar beceremiyorum yaa :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar