Değişim Neydi ; İyi...


Merhabalar sevgili blog komşularım.
hayat şöyle bir hal almış durumda
sırtınıza bir çuval koyuyor 
siz asla durmayacağınız hayat yolunda ağır aksak da olsa yürümeye devam ediyorsunuz 
tam bu olaya alışıyorsunuz kiii bir çuval daha yükleyiveriyor
ve sonra bir tane daha 
ve siz yürümeye devam 
çünkü durmak yok 
bir şekilde 
bir mümkün bulup yürümeye devam 


bu kolay değil 
hem de hiç kolay değil 
ramazan bayramında çok büyük bir çuvalı sürümeye çabalayarak yoluma devam etmeye çalışıyorum 
çok zorluyor açıkçası 

Ufak tefek anda kalma çabalarım ile durumu kurtarmaya çalışıyorum kendi adıma 
umuyorum ki iyi ediyorumdur çünkü doğru bildiğim yolda ilermeye çalışıyorum ve bildiğim tek yol da bu 



Uzaktan çalışmayı azaltıp büroya gitmeye başladım iş tanımım biraz değişti sorumluluklar da 
bakalım bu da iyi gelir belki değişik bir rüzgar estireceği kesin 


atölye duruyor bakalım haziran ayında da durmaya devam edecek mi buna henüz karar vermedim kii kirasına ne kadar bir damping yapacaklarına da bağlı :P


bu  büyük tablo da sona yaklaştı inşallah hayırlısı ile bitecek sonunda 
seven bir sahibi de çıkarsa çok mutlu olurum 



cumartesi günleri oğlan bilsem derslerindeyken biz de ebeveyn eğitim grubumuz ile kitaplar okuyup grup olarak irdeleyip üzerlerinden kendimize pay çıkarıp çocuklarımıza olan davranışlarımızda bu çıkarımlarımızdan nasıl faydalanabilirizi konuşuyoruz
ilk küçük prens i okuduk
sonra martı jonathan okuduk 
geçen hafta da hayvan çiftliğini 
şimdi sıra kürk mantolu madonnda da 



çocuğa çocuk gerek nasıl mutlu oluyor arkadaşları ile bişeyler yapabildiğinde





bu kitabı da çok merak ediyordum Yesa okumuş bana verdi inanın kürk mantolu madonnayı o kadar sevmedim ki bu kitaba geçiş yapmak için can atıyorum .
ama cumartesi ben kitap analizini yapıcam o yüzden madonna bitmeli :P



sabah gelirken bir kaç dal hanımeli çaldım kokusu iyi geliyor.

birşey yapması gerekliliği insana iyi geliyor bence
boşlukta olmak daha zor bazı şeyleri tolare etme gerekiliğinde
sanırım o yüzden bu iş teklifini kabul ettim 


hakkımızda hayırlısı olsun diyerek bakalım neler olacak 



 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar