Lol lol hadi kop gel parti parti


Çok da güzel olmuş bence :)



sofiesuniverse i istediğiniz yerde kullanmanız mümkün neden çok sevdim ben bilemiyorum değişik her sırası bir meydan okuma gibi ondan olabilir :) bu seferkiin boyu bu kadar olucak hatta istediğim boya getirmek için biraz uydurdum kenarları ama fena da olmadı hani :) çoook da mütevaziyimdir :)

burdan sonrası da lol lol parti parti :)

bu motifin göbeği demelza için başlamıştım ama demelzayı sevmediğime karar verdim ve iki motifde bıraktım 


burda kullanabilmek için de biraz ona da uydurum büyütmem gerekti :)

-anne sen iplerle hep güzel şeyler örüyosun neden hep örüyorsun 
-ben örmeyi çok seviyorum annecim mutlu oluyorum 
-tamam çok ör 
dedi bana küçük paşam :)






Yorumlar

  1. Ben kırlent olarak kullanılırsa şahane duracağını düşünüyorum eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. evet genelde örüp gerisine girmek istemeyen bu kadarlabırakıp kırlent olarak kullanmış :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık, motifler çok hoş :)

    YanıtlaSil
  4. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. ama ben sizin bloğunuza ulaşamadım ki :( yorum google plus üyeliğinizle gelmiş bloğunuz açılmıyor ki :(

    YanıtlaSil
  6. Aa ben bunu youtube'da görüp başlamayı düşünmüştüm ama gözüm korkmuştu. Ne kadar güzel olmuş.
    Unutmuştum hatırlattığın için teşekkürler. Ben de başlayayım iplerimi bitirmek için :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başla başla ben gene örüyorum beraber örelim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar