Yeni Yıl Geliyoooor

Bahaneler güzeldir arkadaşım .
İnsanlara küçük süprizler yapmak için her bahaneyi severim ben 
Motif grubumuzu bilmeyen okuyucum yoktur muhtemelen ama olsun bizler farklı şehirlerden bloglarımız vesilesiyle tanışmış örgü seven kitap okumayı seven bir grubuz.
her sene motif etkinlikleri yaparız pandemiden sonra biraz sallandı bu rutinimiz ama Nilgünümüz toparlar bizi :) ana etkinliğimiz başlayana kadar bu yıl da küçük bir yeni yıl hediyeleşmesi yapalım dedik .Ben unuturum diye çekilişi yaptığım gün yolladım :) giden kutum şöyle temamız açıldığında yeni yıl sebebiyle yollandığı belli olsundu ben de ne kadar kırmızı yeşil beyaz gözüme iliştiyse doldurdum içeri hahahah



Hediyem ulaşıp musmutlu da etti sahibini ben de mutlu oldum heyecenla kendi hediyemi bekliyorum şimdi :)


Mesela bu hırka da 9 sene evvelki motf etkinliğimizden .Aslında genelde battaniye yapacağız diye giriyoruz etkinliğe ama benim açımdan pek kullanımda olmuyorlar diye ben motifleri giyebileceğim şekilde birleştiriyorum :) 
burdaki motiflerin hepsini motif dostlarım ördü ben birleştirip giydim her giyişimde sımsıcak dostluklarını hissediyorum 


bere örmeye devam ediyorum Hatay çevresindeki çocuklarımıza ulaştıracak olan derneğimize yollamak üzere 
derneğimizden bahsetmiş miydim 



vaktiniz olursa inceler misiniz instagramdan da takip ederseniz ulaşabileceğimiz insan sayısı yapabileceğimiz yardımın büyüklüğünü arttırır .
Her türlü katkınız için şimdiden teşekkür ederim . Yapabileceğiniz maddi resmi dernek hesabına bağış veya sosyal medya takip ve paylaşım desteği gibi her türlü desteğiniz için şimdiden teşekkürler 





Bu çiçekler size :)

 

Yorumlar

  1. Teşekkürler.
    hediyeleşme pek güzel. derneği inceleyeceğim, amaç şahane.

    YanıtlaSil
  2. Hayatımdaki ilk kez orgu ormeyi denedim biraz acemice ama ilk atkı tamamlanmak üzere:) güzel bir ay sizinle olsun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa kendinden ilmekli ipleri denesenize oğlum muhteşem bi bere yaptıııı

      Sil
  3. Bahanelere bayılıyorum ben de! Hayatı güzelleştiren, sıkıntılarımızı bir nebze erteleyen şu işler de olmasa ne yapardık..

    YanıtlaSil
  4. O derneğe bayılıyorum, Havva Hanım'a hayranım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enerjisine yetişemiyorum, ayağına taş değmesin diye dua ediyorum ancak ve elden gelene desteğe devam

      Sil
    2. Enerjisine yetişemiyorum, ayağına taş değmesin diye dua ediyorum ancak ve elden gelene desteğe devam

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar