6 Aralık 2021 Pazartesi

Hayat yolunda

Bilgisayar oyunu çağının başında bilgisayarda yapmamız gereken çok iş vardı  yine de Age of empires gibi bir kaç oyunu çok severek oynamışlığım vardı . Sonra iş için o kadar yoğun bilgisayar kullanınca insanın oyun ya da eğlence vaktini pc başında geçiresi gelmiyor .
Eşim play station sever ordan benim de en sevdiğim oyun god of war dı gerçi ps3 deyken öyleydi 4 deki versiyonundan hoşlanmadım şahsen :P


ama cumartesi oğlanı götürdüğümüz oyun alanında Kratos u görünce dedim bir selfie çekilecek kadar yarenlik ettik birbirimize :)
Ne badireler atlattık hey gidiii  :)

sizin var mı sevdiğiniz oyunlar ?
şimdi elimizden düşmeyen telefonda da oyunum yok vakit hebası gibi görüyorum ha oyunlar var 
var tabii ki ama hiç bir şeyle oyalayamadığımda
 Erkut'un eline veriyorum çok çoook nadir o zamanlar da ...
güzel bir hafta geçsin 


 

3 Aralık 2021 Cuma

Rutin İşler


kedileri evin içinde bakmıyrouz terasta yuva yaptık mamaları kumları hep orda ama sevmelere de doyamıyoruz hani onları 
keşke evde bakabilecek birilerini bulsak :)


uzakta görünen minare Ulucaminin minaresi
bundan 6 ay önce durduğum yerde görmek mümkün değildi ama artık görünüyor çünkü kötü betanerme yapılar vardı ön sırada.Yıkıldı tamamı ve oranın çevre düzenlemesi yapıldığında harika olacak bence çehre çok çok güzel olacak :)





okula öğretmen erken çağırdı çalışmalar verecekmiş , bir çayocağı var erken gittiğimizde orda oturulan Erkut seviyor mekanıı bildiğiniz cami yanı çayocağılarından minik masalar tabureler falan :)

Sonrasında ofise geçip siparişler üzerinde çalıştım ama zaman yetmedi :)
Olsun ne diyoruz yarın yeni bir gün 



 

2 Aralık 2021 Perşembe

Kahve üzerinden Ekonomik Tespitler


Birkaç gün evden çıkmayınca son kahvemi de içinde kahve peşine düştüm .
Marketlerde kahvelerin yanına yaklaşılmıyor .

Bir kahve toptancısı var tesadüfen buldum , kafelere satış yapan küçük bir mekan orda satış da yapıyorlar ufak paketlerde ve kahveleri çok yumuşak içimli 
çekirdekten de çekiyorlar bn çok sevdim ondan gönüllü reklamlarını yapıyorum vallahi herkese


Bugün dün tespite gittiğim binanın raporunu yazıyorum şuncağız da kucağımda duruyordu uyuyakalmış zıpır.
Erkut da gelmiş kafasını tutuyor düşmesin diye :)


Güne güzel başladık gerisi de öyle gelsin inşallah çok ihtiyacımız var şu aralar güzel şeylere ...

 

29 Kasım 2021 Pazartesi

Lodos


Nasıl bir gündü bugün... 
(fotoğraf eski) 
Bugün okula götürmedim çocuğu benim işim de ertelenince ve tüm bunlar haftasonu şehirdışında olan eşimin de izinli olmasıyla oğlanla vakit geçiririz kumpasından ötürü. 
Nihayetinde çok da isabetli olmuş. 
Haber görünt0lerine endişeyle baktım. 
Ucuz işçilik bilinçsiz imalatlar ile yapılmış çatılar, çelik işçilikler ve dhi bina cephelerindeki mantoşamaların dökülüp gökyüzünde dolaştığı görüntüler. 
Korkunççç
Ne kadar ucu hayatımız farkında mıyız 😓
Karamsar olmamanın gittikçe zorlaştığı bir gün daha oldu şükür. 
Sağlıklı ve güvende olun inşallah... 

 

28 Kasım 2021 Pazar

Stres atma pazarı oldu



Evde resmen bu günleri düşünüp çekiç çivi deseni hazır tablo bırakmışım herşeyi taşımamışım 🤗
Sistematik tek düze çivi çakmak zihne iyi geldi ya da lodos hafifleyince iyi geldi bilemiyorum ama toparlıcaz 🤗

Motif etkinliğimiz bu yıl da başlıyor motifimiz de bu çiçek olacak 
Bakalım kimler neler çıkaracak 🤗


Oturdum windsor belgeselini izliyorum
Aslında diz falan izlesem de olurdu ama şu an bu iyi 🙈
Aksanları insanı hipnotize ediyor gibi... 
Çokça yürümeliyim bu hafta ve mümkün olursa toprağa basıp kurşun döktürmek de lazım 

Huzurla kalın inşallah bizde kaoa hüküm sürüyor halen... 

 

27 Kasım 2021 Cumartesi

Cumartesi


Dün pasta süslemeleri bulmam garanti olsun diye büyük bir markete girdim kitaplarda %50 indirim varmış bakayım dedim , tabii ki önce kaldırıp sonra indirmiş de olabilirler ama olsun bunların indirimli halleri epey uygundu.
şu ajandaya bayıldım baaayıldım erkuta aldım keşke sene başında göreymişim dedim 
çok hoş değişik bilgiler var yönlendirmeler var yaşına da uygun sevdim vesselam .
ilk kral şakir kitabını da almış oldum saçma fahiş fiyatından almıyordum itiraf edeyim 
kitap seven biri olarak absürt popülerlik fiyat yükseltmelerini anlmaıyorum napayım 




Kendime de okçunun yolu kitabını aldım belki raflara baksam başka sitediğim kitap bulup bunu almazdım ama niyetim Erkuta bakınmaktı ve çok sınırlı vaktim vardı zaten 
Bizim okuma grubunda okumuşlardı alam dedim 
iyi ki çok para vermemişim 
bi yerde görürseniz okuyun hevesiniz var ise o da yani yapacak daha iyi bir işiniz yoksa
ama para verip almazdım muhtemelen 
bugğn Erkutun 2 saat dersi vardı ing öğretmeni hastaymış beklerken bitti orda 



eve geldik kedilere mama da alamadık kapalıydı dükkan üzüldüm gerçi var yetecek kadar ama ben yedekte çok mamaları olmayınca kendim açlıktan ölürmüşüm gibi geliyor :P
en kötü kemik haşlayıp suyunu kedilerle paylaşıyorum :P



zencefilli kurabiye yaptık ilk kez yaptım ben de harika oldular bayıldım şahsen 
daha evvel neden korkmuşum ben bu işten yaaa hemencik oluyormuş 
üstelik süslemesi de çok keyifli oldu


şu koooca pencerem var ya manzarasına herkes hasta çünkü hem mükemmel manzarayı paylaşıyorum
hani diyolar ya bir gerçek hayat var bir de instagram hayatı diye işte o instagramda görünen mükemmel manzaranın kışı var yaaaa çok pis soğuk 
şu gördüğünüz 3cm kalınlığında yalıtım köpüğünü koymasam salon bile buz olurken ben camın önünde oturamıyorum bile hiç 
hatta az daha soğuyunca bir kat daha çıkacağım üzerine o kadar soğuk buralar


güzel bir etkinlikle bitireyim günü yoksa komşudan şikayetçi olmak için kapıda polis beklemeler falan 

unutmak istediğim detaylara girmeyeceğim 
yazmayınca kolay unutulur belki zihnimden 
keyifli haftasonlarınız olsun efenim 



 

26 Kasım 2021 Cuma

Karmaşadan doğanlar

Düzen sözü veremem ama elimden geldiğince bişeyler yazma rutinime dönmek istiyorum 
evvelden her gün ofise gittiğimden ve pc ofiste olduğunda her gün yazmam çok kolay bir rutindi.Şimdi ise pc evde sabah kalkıp varsa projelerimi kontrol ediyorum ya da yapacağım raporları yazıp gönderiyorum sonra oğlana kahvaltı hazırla ödevini yaptır beslenmesini hazırla giysin haydi çık ve okula bırakınca dışarda gidilmesi gereken iş varsa yap ya da atölyeye git ve bu karmaşık köşede bişeyler üret.


aslında benim gözümde karmaşık değil sadece şu an kalıcılık hissin edinemedim ama edinsem iyi olur artan kiraları düşünnce :)


bu kuş üçlemenin biten ilki rengarenk olsun demişti isteyen kişi bakalım hoşuna gidecek mi ama hepsini şu petrol yeşili yapasım geliyor kuşların ara verdim o yüzden 




uzun yola çıkmadığımız bir zamanda depoyu hiç dolu görmemiştim ve evet sıra bekleyip fullettim bir sonraki zamma kadar idareli kullanmalı , gülemiyorum bile ağlanacak halimize modundayım 


şimdi size bir fikir vereceğim , bilenler hadsizllik görmesin :)
küçük limonata şişeleri var plastik onlardan birine kedi maması koydum erkutun çantasına attım geçenlerde sınıflarına kedi dalmış .
4. kattalar ki kedi çocuklardan daha şaşkındı belli ki 
sınıfın bir kısmı çığlıklar atarak kaçmış bir kısmı tekmeleyip kovalamaya çalışmış bir kısmı sevmeye çabalamış 
şu küçüçük sınıf bile toplumumuzun minik bir aynası ha ne dersiniz 
neyse felsefe benim işim değil .
Erkut anne mamam olsaydı verirdim deyince aklıma bu fikir gelmişti .
dün yürüyerek döndük eve büyük bir parktan geçiyor yolumuz o güzergahta kedler gördük her tarafta çağırdık sevmeye gelmediler aklımıza mama geldi 
3 kedi vardı başta sonra dokuz oldular kavga etmesinler diye dağıtarak döktük çünkü belli ki çok açtılar bu çok üzücü .
soğukla açken başedemiyor bu hayvanlar nolur mama verseniz sanki 
ya da yemek artıkları da olur yiyor bu hayvancıklar yaa

neyse
neyse deyince geçmeyenler kervanına ekleyelim bir cümle daha 
ne diyorduk kalemlik kadar önemli bir parça artık çantasının bu mama şişesi ...
sizler de yapın 
gelecekte toplumumuzun nasıl olmasını istiyorsanız ona yatırım yapın elimizde tek bir çocuk olsa da onu yapın ....
ne diyor atalarımız herkes kendi kapısının önünü süpürürse şehrimiz mis gibi tertemiz olur 
herkes kendi elindeki bir çocuğu süpürsün :)

mutluluklar dilerim bu çoğunlukla dilsiz canlılardan gelse de ben dilerim hepiniz için ...

 

25 Kasım 2021 Perşembe

Yürümek İyi Gelir


Akşam 7 de okuldan çıkan oğlumu almak için kısa bir yürüyüş yapıyorum ofisten okula doğru.
bazen yolumu Ulucamiinin önünden geçiririm oranın atmosferi iyi geliyor
 hele yağmurlu günlerde kimsecikler de olmaz pek ortalıkda mis gibi yağmur havası ve huzur...

boş durmuyorum elbette kontrol edilecek projeler hiç bitmiyor ve de mesleği anlatmak durumunda kaldığımız yeni mezunlar ve de bazı egosu yğksek müellifler olsa da hala severek yapıyorum işimi ve şükrediyorum zira işimin kontrol basamağına kaydırmasaydım kendimi muhtemelen açlıktan ölecektik ... neyse bak olumludan olumsuza kaydı yine cümle..

elimde bir kaç tablo siparişi de var severek yapıyorum kah zemin boyarıyorum kah renkli teller ile oynuyorum ama bi sekte var huzur konusunda ....hayırlısı deyip nefes almaya devam ediyoruz...

 

24 Kasım 2021 Çarşamba

Olumlu Bak


Bir çok çaba içerisindeyiz ama bunlardan genellikle en zoru en azından kendi adıma olumlu bakma gayreti.
bazen çok zor oluyor.
beklemediğiniz durumlarla karşılaştığınızda zor.
zor vesselam.
ama zor olması bizi çaba göstermekten geri bırakmamalı bu güdüyle çıktım yataktan bu sabah 
yakın zamanda romatizma tahlilleri yaptırmış olmasam diyeceğim ki romatizmam var .
hava öyle bir sisli ki sanki kemiklerime yapışmış gibi sis .
sanki çıkma yorganın içinden hissi var tüm eklemlerimde.
kendini dinlememek lazım sanırım bu durumlarda kalkıp yapılması gerekenleri kucaklamak rutine sığınmak en doğrusu belki de 
ya da ben bu yolu deniyorum en azından .




sonbahar bitti buralarda ağaçlar son yapraklarıyla vedalaşıyor o sarılar kırmızılar sonbaharın ateş tonları yerleirni kahverenginin durağanlığına bırakıyor 


yükseklerde onlar da kalmamış beyaz uyku için hazır Uludağ 




güzellikleri görünce sonrası için bir kare yanıma almayı seviyorum  yıllardır durum böyle sayılı 36 pozumuz varken de böyleydi şimdi de böyle



şu köye bir öykü yazmalı mesela hiç tanımadığım insanların yaşadığı o uzak köye


bu kare mesela evlilik yıldönümümüzden 18 kasımda devirdik bir yıl daha ve yeni yıl çokça süprizle dolu olacak bunun farkında olarak 


çocukların hayallerini ufka doğru gönderdik mesela güzel anlardan biriydi şu ara 


geçen yıl bakıp büyüttüğümüz sokak kedisinin yavrularını anımsıyor musunuz işte bu onlardan biri kocaman olmuş , tatlı şebek ne güzel şeyler yaptık 
Allah daha da yapmayı nasib etsin inşallah yoksa olumsuzluk dolu her yanımız


hiç bir şey kolay değil 
gün için bir olumlu kare bulup ona odaklanmayla geçiyor günlerimiz en azından kendi adıma 
yorucu ama elden gelen budur ...
sizlere de kolaylıklar dilerim 



 

11 Ekim 2021 Pazartesi

rüya - 2

 

Gitmem gerekiyordu artık ama ekranda donan görüntü zihnini dondurmuştu sanki . Mahzenden çıkan kapağı aralamıştı ki araç sesini duydu, olduğu yerde donakaldı.

Her şeyin bu kadar harfi harfine plana uyması çok garipti hatta ironik değil miydi .her planda bir açık , aksayan bir dişli muhakkak olurdu . Kyle aracı sakince durdurup kapıyı açtı , o dişli belli ki Kyle da değildi. Kapıyı açmış dev gibi arazi aracının yanında bekliyordu artık kapıdan çıkmalıydı. son kez aralıktan geriye çevirdi başını ve ekrana baktı Mathew …

O kadar sessiz ilerliyorlardı ki aracın dışında teker teker maziye karışan ağaçlar olmasaydı donmuş bir ana hapsolduğunu zannetmesi içten bile değildi. Kyle üzerine kapıyı kapattığı an sanki nefes almayı durdurmuştu ciğerleri , saniyeler genişliyordu sanki . konusu buna benzeyen bir bilimkurgu belgesel izlemişti. Zaman hangi gezegendi Jüpiter mi orada daha yavaş geçiyordu .bizim 1cn miz orda 60 kat yavaş ilerliyordu tüm varoluş orda ağır çekim filmler misali hareket ediyordu. Ağır çekim bir an da asılı kalmak ve bunun da farkında olmamak nasıl bir duyguydu acaba zira şu an bu asılı kalış kötüydü hem de çok kötü bunu bilmemek en iyisi olurdu

O an duyduğum korkunç sesle arındım düşüncelerimden.

Sahi zaman kaç kez durabilirdi?

Gece ne kadar aydınlanabilirdi?

Son virajı döndüğümüzde geceden birden gündüze çıktık sanki . bu nasıl bir ışıktı…

Kyle Bu… dilimden dökülenler yalnızca bunlar olabildi . kafamın içindeki çığlıkları İngilizceye çevirecek hücrelerim çalışmayı durdurmuştu . belki de öldüm evet bu ölüm olabilirdi çok mümkündü .

Bu ölüm gibi bir ışıktı … Evim yanıyordu … Mathew un içinde olduğu evim yanıyordu .

Kayle bu .. diyebildim ellerimle ağzımı kapattım gözyaşlarımın arasından sanki dilimden dökülmezse gerçek olamazdı …

Kyle pencereleri kararttı ..Hazal Hanım çok üzgünüm ama önemli değil sizi burdan çıkaracağım merak etmeyin dedi

Kyle dilimi mi konuşuyordu ışık hala ordaydı alevler korkunç alevler yükseliyordu …

Alevler diye düşünürken birden herşey karardı …