Karışık işler

Şimdi şöyle ki şu sıralar bursada bir yönetmelik karmaşası var imar yönetmeliği değiştiydi değişmediydi projeler yetişsindi yetişmesindi hayat bir ileri bir geri gidip geliyor sanki iş etrafında :)
dolayısıyla sınırlı kesk kesik zamanlarımda karışık işlerle meşgulüm :)




bu kenar oyasına bayıldım ama bayıldım ) ve de çok sevdiğim arkadaşımın doğacak olan oğluna ördüğüm battanişin kenarını dönüverdim bununla 
çok keyifli ve güzel duruyor tavsiye ederim :)

şu sıra ekose modası var ya hani her yanda :) bende de ipi varmış :D deniyeyim dedim ısınma sezonunu sıcak su torbalarıyla açınca yeni kazak da ekose denemeleriyle ortaya çıktı gayet de oldu hani :)

biz motifseverler yeni etkinliğe başlama hazırlıklarına gimrişken geçen yıldan kalma yarım bir işime geri döneyim dedim belki bu arada o da çıkıverir ortaya :)



her fırsatta kitap okumak diye bişey var :)
kışlık fasulyelerle ilgilenirken bir yandan da serinin kalanını yutayım dedim :)


hush hush serisi de böylece bitmiş oldu :)


kitaplarla instagramda verilen ödevlere bayılıyorum ama neslihan da bazen çok ödev verio yaaa :D  bu seferki nispeten kolaydı maviiii :)


sonbaharın kırmızı daha bir güzelll


streski karmakarışık bir haftaya nasıl son verirseniz :) yeni hafta öyle başlarmış :)

sevgiyle kalın efendim 

ha bu arada motifseverler olarak oluşturduğumuz motif havuzumuzdan siz de faydalanabilirsiniz isterseniz buraya tıklamanız yeterli ...












Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar