Bahara 3 Kala


Bir elimin ermeyişliği 
bir offf puf amaaaan yapmak istemiyorumcu hal var üzerimde
ama ufak ufak sıyrılıyorum her gün bir adımla
bu komil motif etkinliğimizin şubat ayı kolisi bu paketim bu sefer zamanında yolllamayı başardım 
zira ocak ayını motifleri bitirdiğim halde yollayamamıştım :)


Cumartesi ptt nin açılmasını beklerken bereber en sevdiğim mekanda bir kahve içtik ve yolladım kayseriye 

Şu ara öğle yemeklerini evden götürüyorum sefer tası harekatı 
Zira dışarda glutensiz yemek bulabilmem çok zor ve oldukça da pahalı oldu 
ve ne yediğimi anlıyorum ne doyuyorum 
ama ne kadar sürdürebilirim bunu hiç emin değilim 
çünkü sürekli yemek yapmam gerekiyor :P
Oysaki bazen yapmak istemiyorum :)



Kurabiyeler glutensiz o kadar çok yapmışım ki kaç gün yanıma onlardan aldım ekmek niyetine de kahvaltıda bişiler sürüp sürüp yenmelik oldular fena değil 






Şu elektrik direği ile alım veremediğim mevzu uzun mesela 
Emekli dayılar gibi mahallenin eksiğine kafa yoruyorum 3. şikayet kaydımı oluşturdum her defasında güya şikayetimi kayda alıyorlar bir kaç gün sonra da düzelttik sokak lambası artık ışığı yanıyor deyip şikayetimi kapatıyorlar 
google harityadan noktasına kadar yer gösterdiğim halde durum hala böyle karanlıktayız her akşam eve dönerken 



bu da Ulucamii kedisi baksanıza en huzurlu o değil mi 


Erikler çiçek açıyor doğa çiçek açıyor şu iki çiçeği koca ağaçta görüp peşine düştüm oğlum benimle kafa buluyor neeeerden gördün sen onu diye 
ama yapı meseleri onca kuru cansız dalın arasında iki minnak çiçekti bana lazım olan 
gözlerim hayatta hep o minnak çiçekleri bulmak için bakıyor 


Çok keyifli bir tiyatro izledik oğlumla çok hoştu esprileri bakış açıları nefisti epeydir tiyatroya gitmemiştim iyi oldu 





Sonrasında parkta biraz örgü açık havada mis gibi oksjen aldık sanki evimizde yokmuş gibi 
yoktu hem tamam mııı
annem ona hırka örmemi sitedi ben de başladım bakallım motiflerine ne zaman biter Allah kerim 





Hayat bir noktada canlı bir Pembe ve nefis kokmuyor mu ?



 

Yorumlar

  1. Çok keyifli bir paylaşım olmuş, hazırladığınız yemekler resmen iç açıyor, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler aynı moda dönmeye çalışıyorum ama bir kesildi hevesim sanki

      Sil
  2. yemek fotoları en güzeliiii :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Lambası yanmayan elektrik direğinin üzerinde bir takım kodlar var ( 1 TR 49 / A-28 / 30481749 -barkodun kodu) gibi. Eğer o elektrik direğinin yanına gelir de bakarsanız o kod etiketini görürsünüz. O madeni etiketin fotoğrafın çekin ve bir de o kod ile birlikte bildirimde bulunun . Ben öyle yapmıştım. Örneğini verdiğim kod, bizim mahallede ki elektrik direğinin kodunun aynısıdır.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Sokaktaki elektrik direğine montajlı sokak lambanızın yanmadığı ve bu konudaki şikayetleriniz üzerine söz konusu elektrik direğinin bir kodu olduğunu ve bu kodun metal bir etiketle direğe monteli olduğunu hatırlatan bir yorum yazmıştım ama, yorumu burada göremedim. Belki de SPAM'a düşmüştür. Yorumlar bölümünde iken, üst sekmeyi tıklarsanız spama düşen ya da onay bekleyen yorumları görebilirsiniz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yorum spamlara düşmüş , halledildi direğimiz, o köşeyi o kadar laışmışız ki karanlıkken geçmeye şimdi ışık yanıyorken başka bir yer sanki :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar