Renkli Bayramlar

Bu bayram benim açımdan farklıydı ,farklı ve güzel 
oğlum ilk kez bayram fikrinden anladı el öptü şeker ve harçlık toplamaya kapı kapı gezdi tamam iki aşağı iki yukarı kapı ama olsun :) siz anladınız demek istediğimi 
Umarım ailenizle sevdiklerinizle güzel bir bayram geçirmişsinizdir.

Şimdiii hadi renklerle oynayalım 






gül limanı oteli başlanmışlar arasında ...


sahil bulvarı bitti cedar cove serisine devam :)


yarım motif geliştirme çalışmaları



geçen oğlan yine arabada uyuyakaldı biraz karıştırdım arabada vallahi de kitap bırakmışım heh işte ona da başladım hatta yarıladım sayılır ama arabada kadığından devamını getiremedim olayı da merak etmeye başladım hani esrarengiiiiz :)


yarım motif deneren kitabı okurken bir yandan da kardeş payı seyrediyor olmak çok keyifli :)


cedar cove serisinin Türkçeye çevrilmiş son kitabı aslında sondan bir önceki sırayı bilmeden okduuğumdan sonlar karışmış ahaha yapcak bişey yok :) sizin için serinin fotoğrafını çektim ben şaşırdım siz şaşırmadan okuyun diye :)


Debbie Macomber cedar cove serisi

sıralama bu şekilde şaşırmayın kuzular 


renklerimize dönecek olursak şemamız bu şekilde :) tamlar ve yarımlar bitti gerçi ben ipler gittikçe daha bu motifden yaparım çok sevdim ya renkli renkli :)


birazdan birleştirmeye de başladım :) bakalım sonu nasıl olacak veee sahibine nasıl ulaşacak 
hayır tabii ki bunu da kendime örmüyorum ve taaaa uzak bir mesafee gidip elden teslim etmeyi umuyorum :) e umut dünyası işte naparsın 

sevgiyle kalın nice bayramlar görelim inşallah :)




Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar