Sergiden İlk Haber ve Süpriz Handan

Merhaba blogcanlarım cananlarım nasılsınız
dün çok yorucu bir gündü her akşamki rutin bir bölümlük dizi izleme aktivitemizde uyuyakalmamdan anladım yorulduğumu yoksa ayaklarım şişip balon olmadı yara bere çıkmadı :P
şaka bir yana dün çok keyifliydi mutlu oldum tablolarımın görücüye çıkmış olması duygusu benim için çok yeni bi duygu ve de gururlu :) 

Vesselam ilk kez yaşadığım bir duygu ve mutlu oldum onca emeğin beğenildiğini görmek :)

Veeee tatilinin dönüşünde çevre yolundan çıkıp da bursa trafiğine girmeyi göze almış ve dahi çetesini buna ikna etmiş sevgili Handan var yaaa süper süpriz oldu ki bana ve de çok mutlu oldum bursadan sevkoz a da haber saldım o da geldi böyle 32 diş gezdim ben oralarda valla :)

sergi videosunu yüklemeye çalışıyorum ama yalnızca filografi ürünlerini çektiğim halde boyutu bloğa yükleyemeyeceğim kadar fazla bakalım ona da bir çare bulacağım :) 

şimdilik sizi bol bol fotoğraflar ile baş başa bırakıyorum  uzaklardaki dostcanlarım 



bu ilk tablom sergideki



2. tablom 





ve iki gözümün nuru ışıklar saçarak uçan ebabil kuşum :)

ve ihtisas grubumuzdaki diğer arkadaşlarımın eserleri 
her bir eserimizde Kübra Hocamızın emeği o kadar büyük ki bizimle maratonu hep baştan yenidne yeniden koştu Onun teşviki olmasa ne ihtisas gurubuna katılabilir ne de bu mutluluğu yaşayabilirdim emekleri çok çok büyük daha yürüyecek o kadar çok yolumuz var ki hele ki en acemi olan benim yolum :)
İnşallah Kübra hocadan daha uzun yıllar çok şeyler öğrenicem her yeni bişey yaptıkça insanın içine huzur doluyor çünkü bişi üretiyorsun 
























































Yorumlar

  1. Hep birbirinden güzel ve şahaneler ellerinize emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuş, hayran kaldım.

    YanıtlaSil
  3. Emek verilen şeyler. Tebrik ederim içinden çok beğendiğim oldu

    YanıtlaSil
  4. herbiri sanateseri müthiş bayıldım emeklerinize ellerinize sağlık gelip görmeyi çok isterdim...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim handan herkes adına gezdi valla :)

      Sil
  5. çok teşekkür ederim o örümceği ben de ilk segide gördüm bizim grubun işi değil ama sergideki herşeyi koyayım dedim :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba tatlı blogunuzu takibe aldım :) beklerim. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  7. Fotoğraflar çok güzel. Kuşlar aynadan mı yapılmış. Çok değişik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi kuşlar ayna ile yapılan çalışma yok bazı malzemeler pleksi üzerine

      Sil
  8. Çok güzel çalışmalar... insan hangine bakacağını hangini beğeneceğini şaşırıyor.

    YanıtlaSil
  9. her şey çok güzeeel :) ilk eser escher grafikleri gibi olmuuuş :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar