5 Ağustos 2019 Pazartesi

Karışık Haftasonu Postası


atölyede arkadaşıma yardıma gittikçe çakılcak şeylerden çakıyorum 
bu zemin çok değişik ve ilginç olmuş


trabzona gitme hayali kuruyordum çok da heyecanla ama olmadı gidemeyeceğim bu yıl da belli oldu 
bu iki tepsi desenini çakarım diye hazırlamıştım ama olmadı napayım  burda çakarım 


cumartesi yine bizim hatunlar köşküne gittim işlenecek güpürler vardı 


kollara volan kesimi yapmayı öğrendim böyle yapınca dikişsiz oluyor güzel duruyor 


şeftaliler heüz olmadı 


bu avucumu dolduran çiçek beni rengi ve şekli itibariyle çocukluğuma götürdü 

zeyna yı bildiniz mi savaşçı prensen bir bölümünde bir çiçek vardı yiyordu ve tanrıça oluyordu hatta yarısını yiyebiliyordu diğer yarıyı kötü sarışın bir karakter vardı o yimişdi hain cadaloz :)


meyvenin fotoğrafını bulamadım :P sadece benim hafızamda :P



böğürtlen topladım  cumartesi akşamüstü az serinleyince


şu uzun uzun olan üzümleri çok seviyorum görsel olarak 


bu üzüm çeşidine de renk gelmiş ama hala çok ekşii


bu eriğin tam vakti geldi nerdeyse tamamını topladım teyzemiz çok yaşlı ona da topluyoruz 
konserve yapmıştım bir sene bunlardan kayısı gibi çok lezzetli oluyor yine konserve yapacağım 


şundaki duruşa bakar mısınız yaaa salça kazanına çırpı taşımaya her an hazır


öksüz yavrularımız hala çok minikler


yolda giderken elimde örgü olmasını seviyorum rahatlatıyor beni direksiyonda değilsem çok geriliyorum midem bulanıyor bunu aşamıyorum panik atak yaşıyacak kıvama geliyorum çaktırmamaya çalışıp derin nefesler alıyorum ama durum gittikçe kötüleşiyor


man kafa içimi güzel ama sonrasında mideye çok dokundu yazısı güzeldi dursun kenarda dedim


bu erikleri kayınvaldem yolladı bardak eriklerine bayıldı benim velet kii ben de bayılırım 


işte kayısı kıvamına gelecek olan eriklerimiz inşallah 
dün işimi bitirecektim çok enerjik girmiştim amma velakin olmadı neden mi kapaklarımız paşabahçe değilmiş kaynarken sızdırdılar üzüldüm ,inşallah o posta bozulmaz 


iki minik kavanoz reçel yaptım ahududuların yanına koyucam 


evde konserve imalatı da zor anacım 


bu fasulyeleri de ayıkladım domatesle az kavurup kavanozlarda kaynatıcam 
winter is coming millet :)



dün o kadar çok hazırlık aşamalarında enerik davranmışım ki akşamüstü az belimi rahatlatayım diye uzanmışken uyuyakalmışım ki ben kitap okurken uyumam :) 


neticesini gece gördük ki evet uyuyamadım ezana kadar uyanıktım kitap da bitti gece güzeldi ama 
ay ben düşünesim yok şu aralar diyorsanız okumayın 
düşünmeye sevk ediyor kitap 
yazarın diğer kitabı da öyleydi 
güzel distopyalar
şu ara ruhum tümden olmuş distopya :)

3. ay yollayacağım motifler de bitti bugün inşallah yollama fırsatım olacak 

sevgiler blogcanlarım 


16 yorum:

  1. Ya gerçekten şu hayvan ve doğa resimlerine bayılıyorum... İçimi açıyor...
    Ayrıca Hayvan Çiftliği kitabını okumuştum daha geçen ay. Çok beğendim, eski bir kitap olsada şu an yaşadıklarımızdan birçok şey gördüm içinde:))
    İşleriniz için kolay gelsin... İyi günler dilerim:)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim :) ben de bugünlerden bişeyler buldum diğer kitabında da bulmuştum yazar bizi yazmış gibi

      Sil
  2. şeftali böğürtlen üzüm çiçek en çok sevdim. çocukluğuna götürmesi. bi de kolaylıklaaar :)

    YanıtlayınSil
  3. Ne meyveleriniz varmış öyle . Bi yarım saat önce böğürtlen yedim . O üzüm çeşidini ilk defa görüyorum.
    Birde benim paylaştığım yayının altına ey rant demişsiniz onu anlamadım :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Hemen uzun cümle kurayım gelip yanlış anlaşılmak istemem, bakana bağ olurmuş toprak biz de uzundan yardım ediyoruz bakımına

      Sil
  4. Oh ne güzel renkli renkli dolu dolu, elişli, kış hazırlıklı, kitaplı örgülü bi hayat akıp gider napıcaksın Trabzon'u boşverrr :)))) Yüreğine sağlık uzmancım, sevgiler ;)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bak böyle bir şarkı vardı, boşvere boşvere ne hale düştük diye devam ediyordu

      Sil
  5. Man kafa cidden mideye dokunuyo 😂

    YanıtlayınSil
  6. Yolda ben de sizin yaşadıklarınızı yaşıyorum son birkaç yıldır, sebebini bilmiyorum ve çok zor oluyor. Balkonunuz harika görünüyor, kitap okumak için şahanedir.

    YanıtlayınSil
  7. Oh, oh kışlıklar hazırlanıyor :) Ben bir tek domates kaynatmayı biliyorum, o kadar. Reçel yapsam evde tek ben yediğimden çok tehlikeli.Başka birşeyden de anlamam zaten :)

    Trabzon'a gidemediğine üzüldüm. Belki bi sürpriz falan olur da gidersin, dur secret yapiim sana :)

    Hayvan Çiftliği insanın içini acıtıyor, değil mi? Bu aralar hafif şeylere bulaşıyorum o yüzden ben,zaten hayatta yeterince acıyor canımız.

    YanıtlayınSil
  8. Dolu dolu geçen bir gün ne kadar güzel. Minik yavrulara bayıldım.😊😊

    YanıtlayınSil