Etkinlik Yapıyor Olmasak Bitmez Kitaplar



Oz u halaaaaa okuyorum zira bitmiyor yazardan beklentim fazla olunca bu kitap tam anlamıyla hayal kırıklığı olma yolunda ilerliyor belki kitabı bitirmezsem olmaz diye düşünüyorum ama olcak gibi o yüzden okuyasım yok :) Sarı tuğlalı yolu takip edebilirseniz bir Erkuta ulaşabilirsiniz :)



Satranç kızlarla birlikte okuma etkinliği yaptığımız kitaplar arasında sabah başlayıp akşam biten bir kitap güzel ama sonu biraz yavan kaldı o güzel anlatıma gibi geldi bana sonunu söylemiym ama nedense benim favorim doktor değil siz okudunuz mu fikriniz nedir bakalım .,




Simyacı da birlikte okuyoruz etkinliğimizle yeniden okuduğum bir kitap ilk okudğumdaki kadar etkilnedim bu kez resimli versiyondu kitap hoş oldu :)hiç okumadıysanız tavsiye ederim şahsen

Yorumlar

  1. evet canım ne güzel oluyor böyle okumak ben hem keyf alıyorum hemde okunmuşlar listesi uzadıkça mutlu oluyorum.. sevgiler.. ♥

    YanıtlaSil
  2. Oz kitabını çıktığı gün almıştım ama bir türlü okumak nasip olmadı. Çok merak ediyorum cidden.

    Satranç kitabı da çok mantıklı bir kitap. Kanımca :D

    ve simyacı yaklaşık 7 sene önce okumuştum içeriğine dair hiçbir fikrim yok anlamadan okuduysam demekki. Tekrar okumam gerek..

    Teşekkürler paylaşım için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oz u çıktığında aldım çok mutlu olmuştum yeni kitap yazmış diye ama sonda süpriz bişey yoksa hayalkırıklığı olucak bana,simyacıyı ben de yaklaşık 18 sene önce falan okumuştum lisedeydim sanırım çok popülerdi o sıralar,satranç deli bi kitap mantıklı diil ;)

      Sil
    2. Teşekkürler yorum için

      Sil
    3. Teşekkürler yorum için

      Sil
  3. oz için hiç daha iyi yorum okumadım. sana da demiştim zaten. satrancı siz okudukca heves ettim meraklandım okumak istedim. simyacı da iyikilerimden biri oldu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar