Filografi Çalışmalarım 18










Kanvas baskı üzerine 50x50 cm boyutlarında çalıştığım bir sipariş .
detaylarını da payaştım kuş figürlerini kendim netten toparlayıp boyutlarını ayarlayıp çalıştım ve sarma detaylarını da görebilirsiniz.
Detay paylaşmamak gibi bir egom yok şahsen çok kısa sürede öğrendiğim bir sanat ve eğer yapmak istiyorsanız buyrun ...

Yetenek sizin önünüzdeki tek engel sanırım ve sabır çokça sabır hatta 

Bilenler zaten tabloya genel bakınca çözüyor sargıyı ama bilmeyenler de detay fotoğraflarına bakıp yol alabilir .

Ya da zahmete girmeyip bana sipariş verebilirsiniz :) sadece malzeme ücretini peşin alıyorum gerisi ürünü bitirdiğimde alıyorum çünkü çok pahalı malzemeleri olan ve de vakit alan bir uğraşı ...
Sevgiler kolay gelsin herkese 







Yorumlar

Popüler Yayınlar