Hediyelik Türk Bayraklarım

Sipariş  alımları için numunelerim hazır fikirlerinize ve yorumlarınıza açığım :)



kanvas baskı üzerine ay yıldız bayrak çalışmam plaket kutusu içerisinde





Pleksi ayna zemin üzerine ay yıldız ve plaket kutusu çalışmam 


pleksi ve ben :)





kadife kumaş çerçeveli  ay yıldız çalışmam 






bu da minik bayrak çalışmam :)


pleksi üzerine düşen yansımalar çok hoşuma gidiyor filografi ile hoş bir manzara oluşturuyor tabii bu benim fikrim 


hadi hayırlı müşterilerim olsun inşallah :)

Yorumlar

  1. öncelikle Amin inşallah 🙏.. Ellerine emeklerine sağlık hepsi de çok güzel olmuş gerçekten bayıldım 😊👏👏❤❤😊 sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim hayırlısı olsun

      Sil
  2. Ellerinize sağlık. Çok satışlarınız olsun.

    YanıtlaSil
  3. ya sen bunları etsy de de satmayı bi deneseneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denicem onu 😊 du bakalım bir ara battaniyelerimi satıyordum sonra paypal kapanınca satışlarım bitti kapadımdı

      Sil
  4. Çok güzel tasarlamışsınız emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar