Covid günlüğü


Geçen hafta ya ben grip oldum gideyim aile hekimi ilaç versin diye çıktığım macerada covid olduğumu öğrenince çocuğa okuldan alıp eve geldim. ona rapor yazdırıp evde kaldık bir hafta. Epey toparladım . Pandemide korona olanlar kadar ağır atlatmadım herkes endişelenip aradı çorba getirelim dedi sağolsunlar iyi ki güzel insanlar biriktirmişim . 
Uzun zamandır bu kadar uyumamıştım yatmamıştım bak bu da değişik oldu .



şöyleli bişey örmeye başladım bakalım sabrım yeterse güzel bişey olmasını hayal ediyorum 


bundan süveter yaptım kafamı yataktan kaldırdığım anda iplere sarılmam da ayrı bir ironiydi :P


bolca yemek yapıp yedik sadece diyorum ya bırak bu sene çıktığım tatilleri hiç bu kadar bişey yapmadan durmamıştım tatil yapmış oldum sanki 


evdeki tüm bitki çaylarını da bir güzel tükettik hemen depoları doldurmalı 

Gribim diyene inanmayın şu sıra bence herkes covid test de yapılmıyor zorla gidip yaptırıyorsunuz. Sağlıcakla kalın kendinize dikkat edin 


 

Yorumlar

  1. geçmiş olsun. Alla allaaa nerden almışsın ki virüsü :)?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doktor salgın var okullardan yayılıyor dedi , dikkat etmek lazım

      Sil
  2. Çok yaygın evet, burada da öyle... Bu mevsimlerde artıyor ama sanırım hayati tehlikesi olmadığı için artık bir nevi grip muamelesi yapmak mantılı... Çok çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun. Elinize sağlık beceriklisiniz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun. artık grip gibi görüldüğü için kimse önemsemiyor galiba. Allah şifalar versin. Hülya

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun. bu yıl okullardan fazlaca mikrop yayılacak gibi haberlere bakılırsa, hijyen sorunu baya büyükmüş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her okulda aynı sorun yok aslında ama çok büyük bir kısmında var tabii

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun, ben de mutat astım sorunsalımı yaşıyorum şu ara. Allahtan tedavi şeklimi biliyorum. Yatıp dinlenmek en iyi gelen şey hastalıklara. :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar.
    Çok geçmiş olsun. Geçenlerde ben de üşütmekten mütevellit rahatsızlığım sebebiyle doktora test yapılması için çok zorladım, ama maalesef test yapmıyorlar. Artık covid virüsü bizim bir şekil gribimiz olmuştur.
    Selam ve saygılarımla birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet devlette test yapılmadığından ben de bir kaç özeli araştırıp buldum ofisimizde diyaliz hastamız var ve açıkcası vebal almak istemedim

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar