Ne yoğunluk ama



Bugün instagramda takip ettiğim arkadaşlardan biri minnak bir kedinin tarifini paylaşmış, ince iple yapınca minik bir bebeğin kedisi oluyor, ince ip sevmeyen ben kalın iple örünce baya ele gelen bişey çıktı ortaya 🤗


Ben tabloyu bitirmeye çalışırken erkut da pişirdiği koyun kafasını önüme koydu 😂

Tablolarım bitti, bitirmek için epey zorlmıştım elleri bi süre tel saramayacağım ama olsun bitmiş olmalarından çok mutluyum 🙏😎
 


Şu kitabı aradım geçenlerde evin altını üstübe getirdim desem de kitaplarım 3 dolaba sıkışmış durumda bulamadım ve buna epey üzüldüm. 
Dün ofise çiçek sulamaya gidince baktım orda meğerse oraya götürmüşüm 🥰
Acaip mutlu oldum kitabı bulmuş olmama belki çok manasızdı ama küçük mutluluklardan başka neyimiz var ki, 

Kitabı her okuduğumda farklı cümleler takılıyor zihnime... 
Size de bir tane bırakayım

'hepimiz parlak ay gibiyiz, mutlaka geride kalan karanlık bir tarafımız var' 

Yorumlar

  1. Canım kedi dediğin azıcık ele gelmeli :)

    Kitap bulmak mutluluk verir. Oturduğum koltukta kaybedip duruyorum ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben de yapıyorum nasıl oluypr hiç anlamıyorum

      Sil
  2. Ama o küçük mutlulukların yarattığı etki, bayağı bayağı büyük oluyor hemşerim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle şipşak bişey yapıyorsun ve aaaa bi bakıyosun s2ni gülümsetiyor

      Sil
  3. kedicik tosuncuk oldu diyorsun hahaha
    tablolar harika oldu ellerine sağlık
    erkutcuğumun hayal dünyası harika
    halil cibran iyidir. hiç bir kitabını baştan sona okumadım hep bir parça parça ama iyidir bilirim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parça parça bi çoğu öyle hissettiritor kesin ikizler demiştim bu adam aynı anda herşey olma hevesinde

      Sil
  4. Halil Cibran'ın bir kitabı var bende. Sahaftan gözüme takılınca almıştım. Daha okumadım o geldi aklıma. Benim kitaplar da hep bir yerlerde. Gidip alt üst edip bulmak lazım. Yaptığınız işler çok hoş duruyor gerçekten. Her defasında hayran kalıyorum. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku bence bazı cümleleri tam onikiden vuruyor, bu cümle kurulmeş ve ben nasıl bilmiyorum dedirtitor

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar