Ortaya Karışık Selam

Yüzünü gösteren sonbahar güneşi için şükranlarımı yakaladığım anlara hapsetmeye çalışıyorum.
bir yerlere ve birşeylere yetişmeye çalışırken gözüme ilişen güzellikleri yanıma almayı seviyorum.


Sonbahar bu sarmaşığa çok güzel dokunuyor gün gün renk değişimini takip etmek çok keyifli



Hayat yer yerde bir şekilde varlığını sürdürüyor insanoğluna rağmen.


yağmurlarda soğuklarda eve kaldığımız hallerde konunun özeti bir kare bu da 



ördüklerimi giymeyi sevdiğimi biliyorsunuz :) 
bana iyi gelen bir terapi bu veee artan ip maliyetlerine rağmen halen ucuz bak tavsiye ederim :)



çivi çakmak daha hoş bir terapi ama herkesin takır takır çivi çakması mümkün olmayabilir apartman bloklarında


Arkadaşımın başladığı yeni eğitim yerind ehayırlı olsuna gittiğimde elimde bulduğum boncuklardan yaprak yapmak mesela .
Hayattta bişeyler yapmayı seviyorum bunu kendim için yapmış olmam bile gerekmiyor.



güz erguvanlarına rastlamışken dönüp bakmasa mıydık mesela sevmese miydik uzaktan da olsa


şunlardaki koku offfff






son kare özel olsun dedim :)
geçen gün arkadaşın standına kolay gelsine gitmişken baka el emeği ürünler satan hatunlar da vardı onları da gezdik oğlumla sonra benden lego almak için para biriktirdiği cüzdanını aldı ve gidip el emeği üretilmiş bu seramik finsanı getirdi hediye ett
 bana :)
o an duygularımı kelimelere dökebilecek kadar dağarcığım yok şahsen :)
Şükür ki dedim bişey öğretebilmişim insan kalbini hoş etme anlamında :)
her ne kadar ben o parayı o fincana vermezdimse :P
yaaani :P


hayatta nefes alacak penceleri bulup ordan bakmak gerek :)

uzun oldu du bakalım belki yine bir düzene oturtabilirim yazmaları ve okumaları 

 

Yorumlar

  1. son fotoğrafa , özelliklede fincana bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim el emeği bir ürün çok tatlı değil mi

      Sil
  2. Çok güzel fotoğraflar. Fincan da çok güzel bence. :) Hayatına bir şekilde dokunduğumuz çocukların güzel davranışlarını görmek, biz onlara özen gösterirken onların da bize özen gösterdiğini görmek çok duygulandırıyor insanı. Maşallah oğlunuza. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi işte bu, çok fazla ben merkezlik var öyle olmasın ama öyl eolmazken de denge kurabilsin varolabilsin umarım olur ne bilwyim çok zo ryahuuu

      Sil
  3. Yerim ben o çocuğu nasıl hassas bir kalbi var. Hülya

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar