Çocukluk güzel şey


Diyor olsam da seviyorum yetişkin olmayı 🤗


Bu haftasonu baloncuklarla epey vakit geçirdik, sıcak lodosun başa olan etkisini görmezden gelip misss gibi göğe üfledik rengarek hayallerimizi. 
Uçurtmamız olsa o da keyifli olurdu muhtemelen 🤗



Erkuta renkli kalemleri düşüp durmasın diye bu tasarımla bir kalemlik dikmeye başlamıştım sömestr bahanesiyle bitirebildim 


Bu lego desenli kumaşı internetten almıştım mahalle kumaşçılarında pek yok ilgiye özel kumaşlar


Tabii ki iğne kırdım o zigzagdaki ip sıkılığını adım adayırını yapamadım, ben bu işi el yordamıyla yapıyorum 🙈ustalar bakmasın olmaz mı 🤗



Netice kabul edilebilir derecede güzel oldu




Bitmiş halindeki tek sorun 45-50 kalemlik hesapladığım ama dikerken ara verip tekrar saymadığım kalem gözlerinin 65 tane olmasıydı. Nasıl oldu onuu hiçbilmiyorum ammaaa olsun beaa fazla kalemden sorun olmaz 🤗🤗🤗

Haftanız güzel geçsin



 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar