Günler


Koşturmalar koşmalar kovalamacalar





Şöyle sakin kafayla kahve içmeye hasret kaldığım iki hafta oldu ama direniyorum hala doğru bildiklerimin peşinden koşuyorum pes etmiyorum 
gerçi bunu tam olarak neden yapıyorum sorusunda takılıyım ama olsun gidiyoruz aynı yolda şükür
cumartesi kendimi iplere örgülere atınca zihnim boşalıyor sanki
sanki kimse yalan söylememiş yaptığı aykırı imalatı saklamak itememiş gibi hissediyorum 



ben böyle depdepler ile uğraşırken annem güneşli yaylalara çıkmış kamyonet ardında 
çocukluk anılarım canlandı kamyonla dağları aşmak çok eğlenceliydi yaaa
gerçi çok da tehlikeliydi şimdi düşününce korkunnnç ya o kamyona toplanan çayır bağlarını yükleyip iple bağlardık ve sonra en üste biz girerdik ayaklarımızı o iplerin altına sabitleyip tın tın inerdik dağlarda 




netten bir foto buldum haya gücünüze kıvılcım olması açısından 
şu sarı kafalı olan var ya mesela o yüksekte çayırların üzerinde dururduk halam ve ben babannem ve günlükçü amca içerde kabinde otururdu
şimdi oğlumu o çayırların üzerine bağlama fikri korkunç görünüyor gözüme 
zaman ve mekanlar güvenlik kavramlarımızı nasıl etkiliyor baksanıza




Bu kitap kitap kulübümüzde ekim ayı kitabımız geçen ayki saç örgüsü kitabının kısmen devamı gibi kısmen sıfırdan da okunur , ki bence ikisini de okuyun 
kadın nerde nasıl olursa olsun karşılaştığı zorlukları gözler önüne sermekte usta bir kalem 
bir kaç gündür ayağa kalkmış bir sosyal medya ile adalet aramaya çalışılan kadın ve çocuk cinayetlerinin önüne geçer mi 
sanmam ama eğitim nerden başlarsa farkındalık nerden başlarsa başlasın hiç yoktan iyidir kanımca 
sağlıkla kalın blog dostlarım 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar