Geleneksel Tophanede Bahar Gezmesi

Oğlumla gelenekselleşmek üzere olan bu aktiviteyi çok sevdim geçen yılı anımsıyor öncesini o anımsamıyor ama ben anımsıyorum bundan sonra da allah sağlık versin her lale mevsiminde tekrarlarız umarım :)


Tophane sırtlarında ulu camiye bakış 




bu yıl pek türleri fazla değildi lalelerin ama şehrin göbeğinde her toprak parçasının rengarenk lalelerle dolması tüm betonlar arasında bahar var hissi oluşturuyor 


Bu bakış açısına şu sıralar özel ilgi duyuyorum asıl hedefim ucunda ben olmadanında güzel kareler yakalamak tabii ki :)
Oğlum 4.5 yaşında bakalım kaç yıl sürer bu geleneğimiz bu yılki temamız saltanat kapısı idi eski zamanlarda yaşamış düşmanlar ve de o kapıdan nasıl geçememiş olmaları üzerindeydi 
geçen yıl sadece laleler ve de balonlarla oynamak vardı her yıl değişiyor her gün değişiyor ben onu görüyorum ya ben ne kadar değişiyorum acaba ...
hayat çok büyük bir muamma ...
sevgiyle kalın 


Yorumlar

Popüler Yayınlar