Tropikal lezzetler Motifi


Oğlan salı akşamı 40 dereceyi görünce ateşle uğraşınca sabaha kadar bu motifin adıyla çok yakıştı gecemiz birbirine 
motifi beğendim ama bununla büyük bir işe girişmem küçük bir kırlent yapayım kırlent koleksiyonuma :) onları da satacağım şu ara evdeki herşey bana batmaya başladı bütün eşyalar ama anlatamam bu duyguyu herşey batıyor ...
Hakkımızda hayırlısı 
bi sadeleştirmeye başlayacağım garaj satışı mı yapsam naaapsam :)
domuz gribi olabilirmiş her yerde dikkat edin kuzular...

Yorumlar

  1. Çok güzel olur el emeği ürünler hele ki uygun fiyatlı olduktan sonra alıcısını bulması kolay olacaktır. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim satışa çıkarsam alıcı buluruz muhakkak o kadar severek yapıyorum ki satmaya kıyamıyor da bir yanım , istifçiyim galiba

      Sil
  2. Geçmiş olsun oğluşuna.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun
    motif güzelmiş

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle alırken düşünmek lazım fakat 10 yıldan fazladır sakladığım şeyler de var :) emeklilik gibi çoook uzun vakitlere sahip olacağım günlere ereceğim hayalim hala güçlü

    YanıtlaSil
  5. Minimalizm hep uygulamayı istediğim hiç başarılı olamadığım bir konu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi benimmm kıymetlimisssss diye yapışıyorum herşeye 😂😂

      Sil
  6. benzer duygular içindeyiz:)) dün evden satılmayı bekleyen 8 parçayı hediye yolladım kızımla iş yeri arkadaşlarına:)) bu arada motif çok delice.renklerine ve modeline bayıldım.ama çok sabır ister!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sığabilmek için daha büyük ev mümkünse atölye hayali kuruyorumm 😂😂

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar