Sadece


Hepimiz biryerlerindeyiz hayatın, vicdanımızdaki yük, gözümüzdeki yaş ilerliyoruz mecburi istikamet. 
Yani çoğumuz böyleyiz en azından. Böyle olmayanlar da var. Herkes kendi yolunu nasıl yürüdüğünden sorumlu. 
Elimden gelen her ne yapıyorsam elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışmak ötesi yok işte. 
Geçenlerde hasta olduk bir başladı bitmiyor. 
Taze zencefil almıştım arada ıhlamurla kaynatırım diye şöyle tomurcuk verdi ilk kez görüyorum atıverdim saksıya bakalım toprağı sevip yeşerecek mi. 



Okul için evden çıktığımızda artık güneş doğmuş oluyor sabah karanlığının depresif etkisinden uzaklaştık şükür, aydınlığa ulaştırana şükür 🤗


Bir çift kuş hazırlıyorum çivilerini çaktım renklerine bakacağım artık. Yaptığımız işlerle hayata renk katmaya devam. Güzel şeyler olacak insanlar işlerini iyi yaptıkça


Ağaçlar çiçeklerini açtı erikler hem pembe hem beyaz mutlulukla gülümsüyorlar bahara. Alerjiyi saymıyorum kayıtsız gerçeğimiz bu çünkü. 


Bu kitabı arkadaşımız yolladı tüm okuma grubumuza. İlk başladığımda kitap kalbime hançer sapladı resmen. Oğlanın kapısında beklerken çok acı başladı ama harikaydı güzel ilerleyip bitti. İyi geldi

Okumalı çiçekler dikmeli. 
Güzeli aramaya devam 

 

Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Çok zor bir durum. Geçmiş olsun. Sizin yine elinizde hem hobiniz var, hem kitabınız var; tabi bir de keyifle çalıştığınız bir işiniz var. Evinizi, ailenizi ve sorumluluklarınızı hesaba hiç katmıyoruz. Tüm bunları biraraya getirdiğimiz de siz günlerin nasıl geçtiğinin farkına bile varamazsınız. Ne güzel! Ne mutlu size!
    Sadece bir günü yaşamak bile ne güzel, çünkü arkası var. Yarını var.
    Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla birlikte Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  2. her anne için acı bir başlangıçtı ama o sade dil bitince, bu kimin hikayesi dedirtti bana annenin mi oğlunun mu. Olay örgüsünün ötesinde bir başka anlatı. sevdim adamın üslübünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sevdim uslubu oğlu da geri bırakmadı anneyle de yaşattı durumu bize

      Sil
  3. Ah mucizeler odası ne çok etkiledi hepimizi 😍

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar