13. Motif Etkinliğimiz Başladı

 

13. motif etkinliği ne demek peki ?

Pandemide verdiğimiz araları saymazsak 13. senedir tekrar ettiğimiz bir etkinlik bu.

Her sene okullar başlayıp yaz tatilleri bitip de kürkçü dükkanlarına gönen grup üyelerimizin hayatın telaşından sorumluluklardan ondan ve bundan kendisi için arttırdığı zamanları birbirimize vakfetmesi demek :)

Her etkinlik başlangıcında bir örgü motif seçiyoruz sonra her kişi renklerini seçiyor kuralar çekiliyor kim kime dum duma karmakarışıkken ortalık örmeye başlıyoruz ve yanına kitabımızı çokça sevgimizi de paketleyip yolluyoruz. Özetle böyle durum :)

4 ay sürecek etkinliğimiz ve etkinlik sonunda herkeste 25*4 adet motif olacak kendisine farklı kişiler tarafından örüp gönderilen .

Bu kısım karıştı yaaa dur sizi arşivci modetaörümüzün bloğuna yönlendireyim ordan bakın :)

yani bolca sevgi düşüyor kucağınıza 4 ay boyunca bir renk ve canlılığımız oluyor.


Bu benim ilk ay kutum Özgem tarafından taa tekirdağlardan denizleri aşıp da geldi hem de

neredeyse kargo engeline takılacaktı ama o kadar kolay bırakmıyoruz motif kargoları kırmızı çizgimiz :P


İçerik ne istersen atıyorsun minvalinde olduğu için tek zorunluluk motifler ve kitap belki çikolata kahve :P gerisi gönlünden ne koparsa modunda veya durumun neye müsade ediyorsa 



Gelen motifleri ister battaniye yapın ister başka bişey ...
Ben elbette ki başka bişey yapacağım :P
Çünkü battaniye gibi durağan değil giyilebilir şeyler  gibi mobil şeyleri tercih ediyorum 



Oğlanın gazoz kapağına farklı desenler de unutulmamış 
olay şöyle oluyor , biri bişey görüp aaaa bunu şu kişi ne severdi deyip kenara atıyor sonra ona muhakkak bir kargo çıkıyor elinden ve o şey de vesileyle ona ulaşıyor
Seviyorum bu halimizi onca kilometreye rağmen gelen kızkardeşlik duygusu gerçekten de yüreğimi ısıtıyor..

Bu yazıyı yazarken o kadar depresif bir ruh halindeydim ki neyse ki çok yalpalamadan toparladım 
bir sonraki yazı bu kadar pozitif olmayacak şimdiden kusura bakmayın canlar 
seviyorum sizi blogger dostlar 

Yorumlar

  1. İlk etkinlikte altın günü mantığı dediğimde daha kolay olmuştu anlatmak :) heyecanımız hiç bitmesin. Ben battaniye yapan tarafım hep yaşlanınca her gün birini dizime örtecem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Battaniye dolabı yapcan benim fincan dolabım gibi 😊

      Sil
  2. Benim battaniyem son otuz santimini örüyorum bu sene programım dolu sizin etkinliğinize de bayıldım doğrusu haarikasınız maşallah subhaanallah :)) etinliğe katılan herkesi takibe alıcam bakarsınız bende aranıza katılabilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın, bu ekip daha sosyal medya yokken blogger dan başlayan bir kadro hayatın değişimine ayak uydurarak ilerlemeye çalışan dur bi dahaki yazıya herkesi eklemeye çalışayım üşenmiştim bugün

      Sil
  3. eveeet nasıl da oldu bu 13cü değil mi.. zaman hızla akıyor watsaplar yokkene nasıl da iletişim kurardık mailler mesajlarla telefonlarla :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar