Haziran Z raporu

Bayramda Tekirdağdan epey ip aldım ve hayır bulunduğum şehirde bulamazdım hem bu fiyata hem de kalitede ip 
tabii deneyeceğim diye örmeye başladım ve işte ortaya bu şantalar çıktı 
biri bana bir anneme birini de sevdiğim bir hatuncuğa niyet ettim 
ama 
bilin bakalım kimin çantası tamamlanmadı yarım astar dikilmesini bekliyorrr
elbette ki benimkisi ahahah
ama dokuları çok hoş oldu ben bayıldım



bu tip dak kumaş diolar tok duran kumaş aldım astar için epey de yakıştılar bence

neden mi bence diyip duruyorum çünkü bir şey üretirken bana hoşuma gittiği şekliyle bırakıyorum yani genel sevginin yönü önemli değil benim için ...


şöyleli bir top sim aldım mesela her ipe sim katıp örücem bu sene belli ki :P


çantaların örneği de bu çiçek çiçek


havalar o kadar sıcak gidiyor ki buzlu kahve konusu vazgeçilmez oldu ofiste bulduğumuz her kapla buz üretimindeyiz :)


Okullar kapanınca yeni tempomuz uludağda köydeki babanneye oğlanı her sabah bırakıp her akşam iş çıkışında almak minvalinde.


akşam yollarım gözleniyor bir bilseniz çünkü telefonun şarzı bitiyor :)




bu seneki motif etkinliğimizden bana kırmızı yuvarlaklar geldi öyle seçmiştim tamamen hayal ettiğim şu görüntü içindi elbiseye dönüştürmeye çalışıyorum onları yavaş giden ama ilerleyen bir iş akşamdan akşama birer tane takabilsem kardır ne de olsa üzerindeki de anneme yaptığım çantanın bitmiş hali


kombimizi bakım ve arızaya gelen ekip düzeltmeyi başaramayınca yüklendi götürdü inşallah sağ salim getirsin de çalışsın güzelce 


anı biriktirmeye devam ediyorum defterime siyah beyaz çıktılar ve incık cıncık hatıralarımı tıkıştırmaya devam ediyorum


kırmızı puantiyeli elbisem matmazelde benden motif bekleyedursun ben elbette ki farklı işlerle daha da ilgileniyorum beyaz yelek gibi 





glutensiz hayata da devam sağdan sağdan yürüyoruz işte 
sizler nasılsınız blogcanlar

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar