Temmuz 1


Ne kadar zor olursa olsun GECE  bir sabahı var şükür ki 


Sabaha eriyoruz güne başlıyoruz aslıda sabah başlıyor da biz de ona yetişmeye çalışıyoruz ...


Oğlumu her sabah köye babannesine götürüyorum yolların geneli bu minvalde bir yandan bu sıcaklarda yağmur için dua ederken bir yandan da yağarsa bu yola saplanır kalırım diyor içim ..
hakkımızda hayırlısı 


Dün servis alıp götürdüğü kombiyi geri getirecekti dolayısıyla da izin aldım evde onu bekledim 
bekledim beklemesine de oturup beklemedim tabii :)
makineye kalıcı bir masa çıkardım salona kur kaldır zor oluyor napalım 


Bu kumaşı bayılarak almıştım bez torba yapıverdim :)

şu ördüğüm çantaya da astar yaptım herkesinkini astarlamıştım kendime yaptığımı astarlayamamıştım şimdi onu da çıkartmış oldum aradan 



bu bisikletli pozitif kumaşı da beğenerek almıştım üzerimde pozitif bir nokta taşımak güzel oluyor





yeni bişey başladım çünkü yeteri kadar yarım iş yoksa bi asabiyet basıyor üzerime
şaka şaka 
sadece heves işte 





 

Yorumlar

  1. İnsanın böyle bir yeteneği olması çok güxel :) Terapi gibi.

    YanıtlaSil
  2. Benim de dümdüz ördüğümmbir örgüm var elime alsam da bitirsem. Bu aralar öyle çok sosyalleştim ki acilen eve kapanıp kendime dönmem lâzım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sosyalleşmek iyi birisi , boşver ev hep aynı yerde bekliyor tadını çıkar bence

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar