Ramazan ımız Hayr Olsun


Bu hafta oğlanın eski sınıfından bir anne 5 kişilik bir sohbet grubumuz vardı orda dedi ki kızlar müsait olursaız bu hafta bize gelir misini arkadaşları gelmiyor hiç evimize diye üzülüyor oğlum.
sanıyorum ki şu an ki çocuklarda hep var bu benimkisi de aynı dertten muzdarip fakat bir zaman toparlanıp haydi bize buyrun diyemedim kimseye hem pandemi hem sürekli bir koşturma halinde olmamız. bana açık havada buluşup bişiler yapabilmek daha cazip geliyor




bahar geldi aslında yok bu yanlış oldu. YAz geldi 30 derece nedir arkadaşım yani bir günde de ısınmaz ki hava donuyorduk piştik bir anda .İnsanoğlu işte hep bir memnuniyetsizlik değil mi ama :)


Kitap grubumuzu çok seviyorum , bir sabah uyanıyorsunuz kolay gelsin mesajı ile ve aa kapıda kitaplar ve faili de meçhul sonradan çıkıyor ortaya bir arkadaşımız hadi birlikte şu kitabı okuyalım demiş hooop hepimize yollayıvermiş :)
oğlumu da unutmamış kitap tamircisi çok güzeldi.onun kitapları önce okuyup kenara koyuyorum ne okuyor acaba hissinden kurtulmak iç rahatlatıcı oluyor.





okul için diktiği tohumlar fidan oldu dün bir tur okula götürdüler ki öpe koklaya taşıdı fasulyeleri 


dün okul çıkışı diğer okula gitmeden dürüm ritüeline ben de katılayım dedim ramazanda eşlik edemem diye :) dövmelerimiz de şekil :)

Yeni ay başladı ajandalarınızda günlerinizi hazırladınız mı 


bu seferkini fotoğraflar gibi yapmaya çalıştım tabii ki mandalların hiç alakası olmadı :P




bu sefer   benimle beraber o da bir sayfa yaptı kendine kendi sitediği gibi tasarlıcakmış sonuna kadar göstermedi ben çok çok beğendim hatta kıskandım balıklar nasıl benim aklıma gelemdi diye de hayıflandım hani :)

İlk sahurdan bildiriyorum canlar Ramazan hepimize Hayr getirsin 



 

Yorumlar

  1. Manzara güzelmiş tam kahve içmelik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle bir manzaramız var şükür :)

      Sil
  2. Harika kareler :))))
    Blog yazmak gibisi var mı? Gerçekten dijital günlük... :)
    Beklerim ben de, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğrarız efendim kitabın dizi senaryosu nasıl gidiyor :) merakla bekliyoruz

      Sil
  3. Hayırlı ramazanlar. Hülya

    YanıtlaSil
  4. ne şirin anlatmışssın yaaa :) bulgakov bütün eserlerini okuyorum, bu kitabı nasıl acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum ki grup sıkı sıkı tembihledi önden okuyamadım valla yanıma alsam okurum ama beraber okıcaz bekle dediler :) Cemile okuyorum ben şu an Orhan Kemal den

      Sil
  5. Her ikinizin ajandası da çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben hevesle yapınca özenmesi çok hoşuma gidiyor bir de kitap okumaya az daha özzense :)

      Sil
  6. Merhaba, Nisan ayı takvimleri çok hoşuma gitti. İkisi de çok güzel olmuş. Ben niye kendim yapmıyorum ki diye sordum kendime :)
    Hayırlı Ramazanlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhakkak yapmalısın ben geçen yıl yalnızca pandemide beraber yaptıklarımız anılarımızı not almak için başlamıştım bu işe ama bu yıl biraz daha ileri götürdüm belki seneye grubumuzun da gazı le daha profesyonel hale bürünür

      Sil
  7. senden özendim. bende bugün nisanı planladım. hayırlı ramazanlar. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkeşler özensin diye meşaleyi taşıyorum :) ama Erkutun hatırlatması ile günleri boyuyorum

      Sil
  8. Hayırlı ramazanlar. Allah yapılan ibadetleri kabul etsin. :)

    YanıtlaSil
  9. Biz daha Ankara'da ısınamadık 30 derece ne güzel

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar