Derlemeler


Uzun bir süre sadece renkli örgüler ördüm şimdi sadece siyah beyaz örmek istiyorum 
Henüz gelmemiş yaz ayı, yarısını devirdiğimiz Haziran buğucu bir gökyüzü
işe gidiyoruz oğlanla kısa süreli de olsa ayarladığım yaz okulu temmuzda başlayacak 
o zamana kadar benimle şirkete gelmeye devam edecek alternatif yok 
insanlar çoook tavsiyelerde bulunuyorlar ama herkesin durumu farklı şahsen ben 10 yaşında çocuğu gözetimsiz benden 1 saat uzaklıkta evde bırakamıyorum 
evet biz kalıyorduk annem fabrikada vardiyalı çalıştığında  gece de yalnız kalıyorduk 
ama ben bırakamıyorum her dönemin şartları farklıdır 
üst perdeden tavsiyeler biraz tuhaf kaçıyor ve de itici  
bir de aaa sen hala Türkiye de misin gittin sanıyordum tayfası var üzücü olan 




amaaan örmeye devam :)


şu çiçek aslında özünde kocaman olabilirdi öyleydi neden bilmek bi küçüklendi nazara geldi belki de ya da fazla güneşe ama yine de her sene bir tane ateş kırmızı açıyor bana özel 



evin içinde yetiştirdiğimiz fasulyelerde artık son mahsülü de aldık çok lezzetli ve keyifli aktivite oldu 

şirkete beraber geliyoruz oğlana bir çanta dolusu aktiviteli şey ve de telefon bazen günlük gazete de alarak geliyoruz ama bakalım inşallah buna bir çözüm bulabileceğiz


hayat işte bir şekilde akıyor ya karşıd urmaya çalışıp sürüklenmenin acısını hissedeceğiz ya da akışa bırakıp hayattan keyif almaya bakacağız yapacak bişey yok dostlar iyi olun inşallah 

 

Yorumlar

  1. e herkes fırsat bulup kaçmaya çalışıyor ülkeden yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaçmak değil de ben bunu hayatta kalma dürtüsü olarak algılamaya başladım sanki biraz da

      Sil
  2. Merhabalar.
    Derlemeler yazınızı okudum. Paylaşımlarınız gerçekten okuyucularınıza huzur ve pozitif bir enerji verdiğini bilmenizi isterim. Üst perrdelerden türkü seslendiren solistler her yerde var ve onlar bizim olmazsa olmazlarımız gibi oldular; her ne kadar dinlemeye tahammülümüz olmasa da dinlemek durumunda kalıyoruz.
    Bu yıl yaz bir türlü gelmek bilmedi. Bizim oralar da öyle sürekli yağış var. Allah'tan bizim oralar akıllı yağış alıyor da sıkıntı ve sorun yaşamıyoruz. Siyah beyaz işleri ve renkleri ben de çok severim. Bu nedenle Beşiktaş takımını, renginden ve kartal simgesimden dolayı öylesine tutarım.
    Çocuklar için her dönemin şartlarının farklı olduğu tespitinize ben de katılıyorum. Gerçekten her dönemin şartları çok farklıydı. Bu dönemde tavuğun civcivini güttüğü gibi çocuklarımızı gütmek zorundayız, aksi halde dönemin kedileri çok acımasız.
    Sağlık ve esenlikler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim yorumunuza, isim görünmediğinden iadei ziyarette bulunamadım kusura bakmayın , pozitiflikte sanırım kendimi de ikna etmeye çalışıyorum :)

      Sil
    2. Merhabalar.
      Yukarıdaki adsız isimli yorum bana ait, yani Recep Altun. Değirmenden Mektup Var.

      İnternetimin, bilgisayarımın ve hesabımın olmadığı bir ortamdan yorum göndermeye çalıştım. Hesabımı zoraki açmıştım ama, yine de yorumumu adsız olarak geçmiş. Çok özür dilerim.
      Sağlık ve esenlikler dilerim.

      Sil
    3. olur mu hiç özürlük bir durum yok sadece cevabı hitaben yazamadım , çok teşekkür ederim onca çabanıza :)

      Sil
  3. 11 yaşındaki çocuğumu henüz.ben de bırakamıyorum. En fazla yürüyüş yapıp hemen geri dönüyorum. O da o sırada arkadaşlarıyla oynuyor. Bazen işe götürdüm de olabiliyor. Okullar kapanınca çocuklar yetişkinlerle mesaiye kalıyorlar. Geçen yaz 1 aylık bir yaz kampına katılmıştı. Bu sene de bakalım neler yaparız. Tavsiye istenmedikçe verilmemesi daha doğru bence de. Her koşul, her çocuk kendine özgü. Üretimleriniz çok hoş bu arada. Emeğinize sağlık. Akışta olmak iyidir. Sevgiler 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , bazı duygu ve düşüncelerinde insanın yalnız olmadığını bilmesi çok iyi biliyor musunuz destek olarak değil de kendine iolan inancı bazen sarsılıyor ya da bi dalgalanma yaşayabiliyor hep aynı tip negatifliğe maruz kalınca

      Sil
  4. renkli ya da siyah beyaz yaptığın her şey çok güzel arkadaşım. eline sağlık. ortam müsaitse çocuğun yanında olması kadar güzel bir şey yok. herkes kendi işine bakamadı bu toplumda bir türlü. illah salça olacağız el alemin işine. :9 sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Siyah beyaz uyumu candır 🥰 erkutla hayat hem çok renkli hem de hep bir adım fazla nasıl geliştirebilirim düşünceli. Güzel kalpli anne 🌸

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar