Süprizsel İşler

Geçen hafta 41 oldum ben epey bi melankolik ruh hali ile deniz kenarına gidip bir çay içip dalgalar ile hasbihal etmeyi hayal ediyordum .
Şükür ki melankoliye zaman bırakmayacak arkadaşlarım var 




İstanbuldan sevgili Nilgünüm ( http://www.nilgunkomar.com/  )
Eskişehirden sevgili Goncam  ( https://birelifbirgonca.blogspot.com/  )
kalkıp gelmişler Bursadaki motif grubu üyemiz ile bana süpriz yapmışlar.Durduk yerde değerli hissettim bak şimdi sen şu işe :)




Üzerimdeki bluzu çok sevdiler aldığım ip tek bir noktada satıldığında oraya götürdüm dostları ki kendi bluzlerini örebilsinler :)


nilgün üm ile hırka kardeşiyiz :) hırkalarımız da yanyana gelmiş oldu serin bir haziran sabahı vesilesi ile


dostları bizim mahalledeki moders sanatlar müzesine götürdük bizce çok keyifli bir mekan mutlaka görülmeli


Sonrasında yine dağ manzarası olan hünkar köşküne gittik .

Lokasyonu yemesi içmesi ve içerisindeki Müzesi ile görmelisiniz.
Padişahlara av köşkü olarak inşa edilen bina Cumhuriyet sonrasında Atatürk ün ziyaretlerinde konakladığı ev olması sebebiyle de içerisinde görebileceğiniz sanat eserleri olarak çeşitlilik gösteriyor.



Goncam ö özel bileklikler getirmiş hepimize çakra taşları .
Ben şahsen pek anlamam ama doğal taşların tene değdiğinde olumlu etkileri olacağına inanıyorum 


Kahvemde bir kaplumbağayı taşıdığımı siz de görün :)


Çayınsa serin havada koca ağaçların altında lezzeti dost meclisinde bambaşka




Kaplumbağa demişken gül yapraklarından hoşlandıklarını bilmiyorduk :)

Bir noktada hayat her türlü devam ediyor
 neyi taşıdığınızın önemi yok 
nerden yara aldığınızın 
nerden kanadığınızın da önemi yok 
anları birleştirip en sonunda bir hayat elde etmeye çalışıyoruz hepimiz yolunuz açık olsun sağlık olsun da gerisi kolay 
şu an bu yazıyı yazarken dişimde deli gibi bir ağrı var du bakalım napıcaz kendisini 


 

Yorumlar

  1. Doğum gününüz kutlu olsun :) çok güzel bir yaş olsun. Ah o dişler yok mu benim de ufak bi kırıldı korkuyorum dişçiye gitmeye geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dişçi işini ertelemeye gelmez biliyorum daaa du bakalım oğlanın mezuniyeti geçsin halletcem inşalah

      Sil
  2. nice yaşlara sağlık huzurla. Bluz çok güzel güle güle giyin. Hülya

    YanıtlaSil
  3. nice senelere , iyi ki doğdunuz....

    YanıtlaSil
  4. Bu sene ki sayılı güzel zamanlarimdan birini geçirdim ,iyiki doğmuşsun bizde gelmişiz Bursa ya, dişin için git sende ben gittim korkcak bişi yok dedi Dr yine gel dedi 🤗

    YanıtlaSil
  5. :) oh maşallah maşallah :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar