1 büyüktür

İki gündür sosyal medyada şehitlerimizin haberi dönüyor
Farketmiş gibi davranıyor büyük bir kitle askerlerimizi, evlatlarımızı
Her akşam uyumadan önce haberleri tararım ve her gün şehit haberimiz var tsk nın hesaplarını takip edenler görüyordur muhtemelen.
Başka yerde görünmeyen evlatlarımız
Sayı artınca mı vicdanlara dokunuyor
Bir büyük bir sayıdır insan evlatlarımızı ifade ediyorsa.
Sorun bence 1 ken dikkate almayışında büyük çoğunluğun
O kadar uzun cümleler var ki aklımda düşünmekten yoruldum 😓
1 büyük sayıdır bunu bi düşünün lütfen hele ki sizin kanınız canınız ise ...



 

Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Dün televizyon kanallarında 6 vatan evladımızın şehit düştüğü haberi verilirken, bugün , 24.12.2023 tarihli Hürriyet gazetesinde ise "Türkiye 12 şehidine ağlıyor" diye başlık atılmış. iktidar kanadından "Kanları yerde kalmadı" diye haberlerde söylemler yer alıyor. Ben 12 vatan evladını kaybetmişsem, "kanları yerde kalmadı" ne demek efendim. Çözüm mü bu? Orada konuşlanan askerlerimize böyle saldırmak ve onları şehit etmek demek ki çok kolay bir işmiş. Bu vatan evlatları orada kolayca şehit edilebilir şekilde bırakılır mı? "Su uyur, düşman uyumaz" diye bir atasözümüz var. Neden gerekli önlemler alınmaz. Bakar mısınız 12 vatan evladımız şehit gitti. Allah rahmetiyle muamele eylesin, yakınlarına da sabr-ı cemil ihsan eylesin. Kim ne derse desin. Ateş düştüğü yeri yakıyor. Bu şehit haberleri de öyle sıradanlaştı ki, millet öyle alıştırıldı ki, sanki olmazsa olmazımız oldu. Yazıklar olsun!
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tv yayınım yok çok spesifik bişey bakmam gerekirse online aratıp bakıyorum, yazılı haber takibi bana daha hızlı geliyor bilgilenme amacında iken, dediğiniz gibi olmaması gereken çok şey oluyor ,üzülüyor insan evlat hepsi hepsi canımız her biri ,annesinin bir tanesi ... seneler evvel bir yaxı yaxmıştım yine blogda bulursam atayıö tekrar her tekrar aynı his

      Sil
  2. Merhabalar.
    Şehit için BİR büyük bir rakamdır, saptamınıza yürekten katılıyorum. Daha fazla da bir şeyler söylemek istemiyorum. Çünkü şu anda üzt üste gelen bu acı haberlerden dolayı çok rahatsızım.
    Şehitlerimize Allah'tan rahmet, yakınlarına da sabr-ı cemil ihsan eylemesini diliyorum.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar