Bir Hayat Tecrübesi

 Dün akşam komşum bir video gönderdi 

Video sanki benim pencereden sokağın girişini görüyor iki kişi kavga ediyor sonra biri diğerini vuruyor.

Aklım çıktı saate bakıyorum tam benim oğlanla eve geliş saatlerim akşam ve karanlık.

Ama nasıl güvensiz hissettim tedirgin çocuğa yansıtmamaya çalışarak sakinleşmeye çalıştım falan.sabahı sabah ettim ama ilk işim işe gelmedin askeri malzeme satan bildiğim yere uğrayıp biber gazı almak oldu ,netten şok tabancası bakıyorum falan içim nasıl korkuyla titriyo öyle yani.

Mahallemiz sakin yerdir suriyelisi yok bursanın köylüsü muhacir bi de pomak bir çoğu da birbiri ile akrabadır herkes birbirini tanır bilir öyle biryer

Ama olan olduktan sonra ne anlamı var bi arkadaşımız işte size eşlik ederim eve çıkarken falan diyor ama nasıl huzursuz bir his anlatabiliyor muyum bilmem 😓

Bir yandan da araştırıyoruz hani nedir olay nolmuş kovanları bulmuşlar mahalle bekçilerini tanıyoruz polis falan tanıdıktan bugün haber geliyo ki Tik tok videosu çekmiş gençler.

Yorum mu yok anasını satayım yorumum falan yok ...

TİKTOK tüm embesilleri bünyesine toplamış durmak yok yola devam

Yorumlar

  1. Çok kötü bir olay, tik tok sevmedim ben ve hiç kullanmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana sorun başıboş kısa yoldan emeksiz para kazanma hevesiyle yaban gençlik

      Sil
  2. Merhabalar.
    Endişenizi anlıyorum. Haklısınız. Mahallenizde Suriyelilerin olmadığına sevindim. Evet mahallenizde ve hem de sizin sokağınızda böyle bir olaydan haberdar edilince insanın aklına her şey gelir. Ben zaten her zaman şu cümleyi "Bizler, ülkemizde tesadüfen yaşıyoruz!" derim. Sosyal medyaların da cılkı çıktı iyice. Bu tik tok da neyin nesi, adını duydum ama nasıl bir yerdir inanın bilmiyorum. Daha hiç öyle merak edip bille girmedim bu lanet yere.

    Ne yani, şimdi size gönderilen bu video bir düzemece mi yani? Sadece tiktok denilen lanet yerde paylaşmak için tiyatro mu yapmışlar yani? Emin olun bir şey anlayamadım.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam olarak öyle,senaryo gerçek değilmiş.tiktok hakkında uzuuun uxuuun konuşmak geret

      Sil
    2. Merhabalar.
      Tiktok, her ne kadar ismini ve hakkında konuşulan çok şeyler duydum ama, hiç de merak etmiyorum. Çünkü bu Tiktok denilen sosyal medya platformu için hiç iyi şeyler söylenmiyor.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
  3. aman neyse geçmiş olsuuun :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar