Günler Bir Tuhaf Hızlandı

Aynı tempoda gidiyor aslında 
ya da aynı döngüde demeliydim 
Hiç birşey tamamalanamıyormuş gibi gelmeye başladı 
iş okul ev üçgeninde sadece bu başlıklardan ibaretmişiz gibi gelmeye başladı 
okul saati o kadar abes ki günü programlamak asla olmuyor 
Allahtan sabahın köründe işe gitmem için bir baskı yok işyerimden 
1 de okula gidiyor oğlan 7 de çıkıyor eve geliş 830 u geçiyor bazen 
her mahalleye 3 cami yerine 3 okul yapılmalı 
bunun ihtiyacı anlaşıldığında
hakimin oğlu ile çiftçinin oğlu yeniden aynı sıralarda okumaya başladığında belki bir umut olacak şu ülkede ama şu an umut görmüyorum ben kusuruma bakmayın ümitsizlik deryalarındayım belki de sebebi kış mevsimidir ...


Amaaaan boşverin o mevzuları ördüklerimi giymeme vesile oluyor kış mevsimi o sebeple çok keyifli 
Geçen sene ördüğüm beyaz yün süveterim yumuşacık ve sıcacık yün örmek çok güzel bi his


ama bu ip kesinlikle ayrı bir keyif alpaka içeriği 
bunları açık ip satan yani fabrikadan ihraç  fazlalarını tartıp satan bir yerden alıyorum zira ip fiyatları almış başını gitmiş 



bu yeleği yazın elimdeki iplerle örmüştüm şimdi olsa örmem hani ip fiyatları o kadar gıcık tanesi 56 olmuş burda kullandığım yarısı pamuklu ip



bu ayın siparişlerini toparlayamadım eve gidince yemek yiyip yatıyorum yaaa 


kendime bir dur demem gerek zaman çok hızlı esen bir rüzgar olsa da savrulmamak gerek 


siz neler yapıyorsunuz blogcanlar 

 

Yorumlar

  1. Ben de yazdıklarınıza benzer hisler içinde biraz depresfi geçiriyorum yılın son günlerini...ekonomik gelişmeler nedeniyle işyerimizi kapatmaya çalışıyoruz zor bir süreç...kızım son sınıf üniversiteye hazırlanıyor o da zor bir süre...ortağım erkek kardeşim kullandığı pskiyatri ilacını birdenbire bıraktı benimle kavga etmek için sebep arıyor o da çok zor bir süreç....Umarım ayakta ve güçlü bir biçimde atlatabilirim bu süreçleri diye dualar ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. offf hepsi ayrı ayrı zor süreçler , bir arada bünyeyi çok yoracak mevzular umarım çok çabuk çözüme kavuşsun işleriniz , herşeyin hakkınızda hayırlısıyla en güzeli olsun inşallah

      Sil
  2. Merhabalar.
    Zengin paylaşımınız içinden ben cımbızla bir cümleyi seçtim ve onun üzerinde durmak istiyorum: "her mahalleye 3 cami yerine 3 okul yapılmalı " Bu saptamanızı gönülden, yürekten alkışlıyor, sizi tasdik ve takdir ediyorum. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar diliyorum.

    Ülkemizin şu anda camiden çok, okul öncelikli olmak üzere diğer kamu hizmetine yönelik hizmet binalarına ihtiyacımız var. Cami nedir ki, yapılan ihtişamlı camiler ile dindarların kalbi fethediliyor. Kimler fethediyor? Dinciler fethediyor. Peygamberin ölümünden sonra hilafet ve saltanat kavgası hemen başlamış ve bir müddet sonra iktidarı ele geçiren Emeviler de aynı taktiği uygulamışlar. İnsanların beyinlerini yıkayacakları camileri çoğaltmışlar ve insanları uzun süre camide tutabilmek için de peygamber dönemindeki ibadet şekil ve sırası bile değiştirilmiştir. Örneğin Cuma günleri cematı camiden kaçırmamak ve onlara hutbeyi dinletebilmek için, hutbeden önce kılınması gereken ve farz olan iki rekat namazı hutbeden sonraya almışlardır. Ve her nedense hiçbir iktidar bu yanlışlığı düzeltmemiş ve Emevi'nin bu yanlış uygulamasına onlar da işlerine geldikleri için aynen devam etmişlerdir. Şimdi anladınız mı, neden okul inşaatı az, cami inşatı fazla? Bu iktidarın okul ile işi yok ki; vatandaş cahil kalsın ve kolay güdülsün diye eğitim ve öğretime gereken hassasiyet verilmiyor. İktidara aklı başında cin gibi okumuş, aydın adam lazım değil, camilerde din masalları ile beyni yıkanmış , kolay güdülen insanlar lazım.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu söylediğiniz mevzuyu ben de okumuştum, ama okumayan okuduğunu değil de belli bir kişilerin ağzından çıkanları ayran budalası misali özümseyen kişiler çoğunlukta,düzgün ve eşit bir eğitim şart,senwlerdir ahlak,yurt,vatan, temalı dersler yoktu, müfredara aşama aşama ekliyorlar olayın aksaklığının gelmekte olduğu korkunç boyut aşikar

      Sil
  3. Yeleğin çok güzel olmuş, motif örneklerinde nereden yararlandın acaba?
    İyi günler de giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube da anlatımı vardınyazarım adını bakmam lazım ama tek motif renklerin yeri değişince çok hoş duruyo

      Sil

    2. Papatyanın Örgü Dünyası kanalında var gerçekten kolay örnek renk koparmadan iki renkle örülebilmesi de hoş oluyo sürekli ip saklamak hiç benlik değil

      Sil
  4. Okul konusu kesinlikle doğru, bizim mahalle on yıl önceye göre belki on kat kalabalıklaştı, yeni bir sürü gökdelen dikildi. Fakat hala yeni yapılan bir okul yok çevremizde.
    Örgüler yine şahane.İç açıcı, emeklere sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oysa ki önce alt yapı ve soysal devlet donatıları sosyal çevre planlanmalı

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar