Haziran 2. Hafta



Bu hafta doğumgünü haftam elbette ki dostlarımla güzel oldu çünkü yalnızken dünyada bir yılı tamamlamış olmak manasızlaşabiliyor. Canım oğlumla sevdiğim ve beni seven insanlarla sağlıkla inşallah bakalım neler olur


Sailor moon gene sardım taaa lisede izlerdim gene dönüp dönüp izliyorum yahır çizgifilmde 18+ yaş uyarısı var eeee biz bunu halka açık tv de izlemiştik yaaa :P

Akşamları yanan her ışık farklı bir öykü değil mi ama siz de öyle düşünmez misiniz?




Sabahlar bambaşka bir durum çünkü bilmiyorsun , ama gece ışığı yanınca biliyorsun ki orda bir öykü var 




Makarna canım çektiğinden değil ya da çekiyor arkadaşım yaaa şöyle bol salçalı falannn
ama yani bu parayı da vermem 
mecbur evde makarna yapmayı deneyeceğiz ahahah


Arabanın sağına soluna yeminle bir maaşımı yatırdım bu bakımının beni 356 yıl götürmesini hayal ediyorum ki elbette kullanılan mekanik bir alet olarak o kadar götürmeyecek ahahah


Böyle bir yulaf tostu yapıyorum bir süredir kesinlikle çok doyurucu oluyor açlık hissetmemek büyük nimet 


Kitabı arkadaşım tavsiye etti ve başladım dün akşam (tamam diğer yarımlarım bitmedi elbette ki )
ama bu tatlı küçük bir macera bence 



kim çocuğu için şu yukardaki resmi hayal etmiyor söyleyin haydi 

En azından haftalık da olsa karma yazayım diyorum kendime tuttuğum bu blog notlarımı seviyorum 
iyi davranın kendinize blog dostlarım 



 

Yorumlar

  1. Hiçbir sosyal medya blogun yerini aiamaz bence. Ninesinin şifasını çok tatlı bir kitap 💜

    YanıtlaSil
  2. Hiçbir sosyal medya blogun yerini aiamaz bence. Ninesinin şifasını çok tatlı bir kitap 💜

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar