İyi Ki Doğdum

Yaş almak bir evvelki günden çok da farklı hissettirmiyor elbette
ama bahane ile sevildiğini hissediyorsun bence
koşturmaca içinde ne kadar da kaybolsak bu tip vesileler ile rutinin dışına çıkıyoruz.
İyi ki seneler evvel o aramayı yapmış ve Nilgün ümü aramışım ben de motif grubuna girmek istiyorum demişim etkinliğe katılmak istiyorum demişim bir arama ile hayatıma 14 güzel kalp ekleyeceğimi o gün bilemezdim ki 
o gün oğluma da bir arkadaş edindirdiğimi bilemezdim elbette 
çok zor bir anımdı 
düşünüyorum da hayatta kolay bir an yok 
asla bitmeyen acı hislerin etrafında büyüyoruz tabi insan demeden edemiyor 
yeteri kadar büyümedik mi acaba diye ama söylenmek yok 
neydi düsturumuz 
herkesin başına herşey geliyor benim başıma düşenler de bunlar 
şükür sağlığımız yerinde Allah kimseye de muhtaç etmiyor
Çok şükür 
42 oldum efenim sağından solundan hayatın ucundan kıyısından seke seke yürümeye devam 






Bu seneki motif etkinliğimizin bana gelen 4. ve son paketim ben de son paketimi elden teslim ettiğimde resmi olarak etkinlik benim için bitmiş olacak 



bizim yuvarlak motifler ile Sevcan abla birleştirip çok güzel bir kızçe hırkası yapmış size fikir olsun diye çektim fotoğrasını 
ben yuvarlaklarımızı altıgene köşelendirdim öyle birleştiriuyorum ve neticede ne çıkacağını göreceğiz yaşayıp da 

Beni yeni yılım başlıyor iyi seneler blogcanlarım 

 

Yorumlar

  1. Doğum gününüz kutlu olsun . Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ömrünüzün kalan kısmının öncekisinden daha mutlu ve huzurlu geçirmenizi dilerim sevdiklerinizle beraber inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Yaş almak gerçekten de her günkü gibi hissettirebilir ama doğum günleri sevildiğimizi hatırlatan özel vesileler. Yoğun koşturmacalar arasında böyle günler, rutinin dışına çıkmamızı sağlıyor. Nilgün'ü arayıp motif grubuna katılma kararınızın hayatınıza 14 güzel kalp ve oğlunuza bir arkadaş ekleyeceğini kim bilebilirdi? Hayatın zor anları, bizi olgunlaştırıyor. Herkesin başına her şey geliyor ve bizim başımıza gelenlerle baş etmek de güç veriyor. Sağlık ve bağımsızlık için şükretmek önemli. 42 yaşına geldiğinizde hayatın zorluklarına rağmen seke seke ilerlemeye devam ediyorsunuz. Çok güzel bir bakış açısı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim iyi ki geldiniz ziyarete

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar